duminică, 30 ianuarie 2011

Welcome . ♥


Buna tuturor! M-am gandit foarte mult inainte sa fac acest blog . Dar pana la urma de ce nu ? Asa ca uite-ma scriind primul meu post . Despre ce va fi blogul acesta ? Pai am o mare pasiune pentru cosmetice in general, asa ca mam gandit sa ma axez pe chestia asta.Dar vor fi si alt fel de posturi . Nu sunt un makeu-up artist,si nici un profesionist in nicio privinta.Sunt doar o fata care adora sa stea intr-un magazin de farduri ore in sir,sa isi faca unghiile,sa isi onduleze,creponeze parul, sa incerce cat mai multe produse noi ! Si care vrea sa isi imparta gandurile cu oamenii care au aceleasi pasiuni ca si ea . Imi place deasemenea foarte mult sa scriu ,asa ca m-am gandit sa combin cele 3 pasiuni ale mele intr-un blog:produsele cosmetice,scrisul si....FOTOGRAFIA ! Cam atat despre mine . Astept sugestii despre primul meu post adevarat ,despre ce ati vrea sa fie ? Nu sunt prea increzatoare in mine,poate nu o sa citeasca decat o persoana blogul,pentru ca sunt multe altele mult mai interesante si deja cu experienta .Dar nu o sa ma dau eu asa usor batuta . Hehe . Va pup pe toti si astept sugestii .


Dariaa

3 comentarii:

  1. Hey.bine ai venit in lumea blogeritelor;))Good luck:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, acum am descoperit [ sincer ] blogul tau, printr-o cautare pe Google: " Maitreyi ", si mi-a dat la postarea de atunci cu cartea. Observ ca ne asemanam in multe privinte, asa ca sunt incantata ca in sfarsit am descoperit un blog frumos, dragutz si pe gustul meu pe care sa il citesc. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥