duminică, 20 februarie 2011

Fake Or Not ?

Hei ! Buna fetelor !
Am vrut sa mai aman postul asta dar am descoperit ceva de care vreau sa vorbesc cu voi , chiar acum ! Asa ca o sa fac postul pe care vroiam sa il fac initial maine sau un pic mai incolo :D .
Am tastat cosmetic style ca sa ma duca direct la site, si surpriza ! Am dat peste un site "interesant" !
*http://www.cosmetic-style.com
Din cate stiu eu MAC nu face palete de 88 de culori si Blush-urile lor n-au avut niciodata pensula . De BB cream de la MAC chiar nu am auzit,o sa postez niste poze sa va feriti de acest site , mie mi se pare FAKE si chiar daca are niste preturi destul de mici nu cred ca merita .Nu am incervat produsele poate ele sunt de buna calitate , dar se folosesc de numele MAC Si nu mi se pare in regula .VA ROG daca gresesc sa imi spuneti,daca cumva produsele sunt originale caci nu as vrea sa fac un "bad review"acestui site daca nu este adevarat . Deasemenea siteul mai are LV Bags , si produse benefit si oje OPI ! Acolo nu ma bag habar nam daca sunt originale sau nu dar astea mi se pare ca se vede foarte clar ca nu sunt ce trebuie .Eu mi-am exprimat opinia , acum sa vedem ce ziceti si voi dupa ce aruncati un ochi pe site .Uitati cateva poze :







Dariaa

Un comentariu:

  1. cred ca sunt fake...au preturi fff mici....ori din cate am auzit la fetele de pe blog,toate/majoritatea produselor sunt peste1mil...dar arata frumos:X

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥