duminică, 13 februarie 2011

HAUL!!!

Ieiiiii ! In sfarsit primul meu haul . Nu este prea mare dar m-am gandit sa va arat oricum pentru ca iubesc toate produsele ! Din pacate m-am dus astazi cu economiile mele unde stiam ca gasesc NYX si era inchis :( ! Asa ca am sa va arat cateva lucruri pe care le-am cumparat de curand si mi se par interesante:D :

Cutie de bijuterii - Kaufland - 12 lei .


Oja Golden Rose - 30 Nuanta mea favorita a tuturor timpurilor ! :)) Am dat 2.5 lei pe ea de la un magazin Calliope , are toate nuantele nu plec niciodata cu mana goala de acolo:">.


Cercelusi fundita mov - Caprici - 5 lei adorabilii !


Oriflame- Absolut concelear for eyes - 7 sau 8 lei nu mai tin minte :D !


Rimmel London - Pudra Renew and Lift ! - e la promotie 17 lei , am luat-o in nuanta 03 true ivory .


Bentita Meli Melo - 2.5 lei Ha ha 50% se pare ca am cam avut parte de reduceri :)) ...


Cam asta e tot :D , eu sunt fericita cu produsele mele si spuneti-mi daca vreti un review la vreunul dintre ele . Pozele nu arata asa bine , le cam deformeaza adevarata culoare :( of . Sper sa va placa si scuze ca n-am mai scris de o saptamana pe blog !
Va pup ! Ii multumesc lui Madlen pentru incurajare si pentru caldurosul bun-venit , apreciez !

Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥