miercuri, 15 iunie 2011

Despre unghii si intretinerea lor ( 1 )


Buna fetelor!
Pentru ca v-am prezentat colectia mea de oje si pentru ca stiti cat de mult imi place sa imi fac manichiura,as vrea sa vorbim astazi despre acetona ! Da ati citit bine.Toata lumea care foloseste oja foloseste implicit si acetona ! Desi nu realizam joaca un rol foarte important in aspectul si sanatatea unghiei !


Nu sunt un expert in ceea ce priveste ingredientele sau ce inseamna o manichiura perfecta dar pot sa imi exprim opinia despre aceste 3 produse de mai sus ! Probabil daca nu ar fi existat acetona de la hemmel nici acest post nu ar fi existat.. De ce ?


Pentru ca face o diferenta foarte mare . Eu am unghiile foarte "slabe" si avand in vedere ca imi fac unghiile de doua ori pe saptamana le distrug si mai tare..sa mai mentionez ca nu folosesc base-coat deci oja ataca si mai mult unghia !
Eu sunt de acord ca si acetona din piata cu 3 lei isi face treaba si n-am nicio problema insa daca simtiti cum unghiile voastre sunt pe cale sa strige "AJUTOR" aveti nevoie de aceasta acetona .Afirm ca mi se pare incredibil de buna desi aceasta sticluta mica cost in jur de 7 lei si nu te va tine mult timp! Dar , unghiile mele n-au fost niciodata mai fericite :) . Eu simt ca nu le ataca si nu sunt asa "distruse"dupa curatare cum sunt cu o acetona normala..Sa mai spun ca miroase a miere? :x


Desigur acest dizolvant de la Billa il apreciez pentru ca scoate culoarea si sclipiciul foarte usor,este f bun la pret si nu am ce sa ii reprosez !


Acetona asta de la Dm insa miroase mai rau decat toate si simt ca imi mananca unghia rau de tot.Din acest motiv nici nu am folosit-o prea mult .


Ingrediente My Body :


Ingrediente Ebelin:


Nu am gasit ingrediente la cel de la Hemmel dar din informatiile pe care le detin are ingrediente naturiste.Oricum baniesc ca toate contin alchool deci nu sunt foarte diferite in igrediente si in consistenta.Cele doua din urma sunt niste lichide obisnuite pe cand dizolvantul de la hemmel e mai gros .
Eu consider ca mi-am gosit un produs "holy-grail" desi nu il cumpar intodeauna cand se termina datorita pretului si datorita unui produs nou descoperit de mine care si fara acest produs imi imbunataeste stare unghiilor.

Voi considerati ca un dizolvant pentru oja este important pentru unghiute?

Pupici !

♥♥♥
Dariaa

10 comentarii:

  1. hmm interesanta postare , nu am incercat acetona de la hemel , sterge greu oja de pe unghii?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu prea le m cu manichiura you know that,dar e un dizolvant bun la real ,e roz,am scris eu despre el,e cantitate mare si e 9lei.u should try it.nu ataca deloc unghia.asa zic eu cel putin.:*
    uite aici:http://mada-noname.blogspot.com/2010/11/dizolvant-pentru-unghii-byphasse.html

    RăspundețiȘtergere
  3. @Iulia: Depinde de oja dar eu sunt multumita de cum curata ! E adevarat ca un pic mai greu ca celalate :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Madlen: De cand vreau sa o incerc si tot ezit..
    Acuma sigur nu o sa o mai ocolesc:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu cred ca e foarte important cu ce dizolvam oja de pe unghii. Eu folosesc Oversa si sunt foarte multumita, sterge oja foarte usor si imi ajunge foarte mult timp sticluta.

    RăspundețiȘtergere
  6. interesant postul tau... te astept si pe blogul meu.. poopici :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Beauty Tested:Nu am incercat-o pe cea de la Oversa .Ma faceti curioase:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Emm@: Multumesc,o sa il vizitez :*

    RăspundețiȘtergere
  9. I need a new nail polish remover, thanks for sharing!

    RăspundețiȘtergere
  10. am si eu nevoie de o acetona buna dar greu gasesc...acum o am pe cea de la avon dar nu mi se pare cine stie ce.

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥