duminică, 12 iunie 2011

Things that I regret buying - Tag !

M-am gandit si m-am razgandit ..nu stiam ce sa postez si mi-a venit aceasta idee.
Sa va arat cateva produse pe care regret ca le-am cumparat..din diverse motive.
O sa mentionez la fiecare motivul dar este vorba doar de faptul ca mie nu imi plac, asta nu inseamna ca sunt produse oribile.Cu riscul sa ma repet, pentru a va lamuri despre fiecare produs va rog sa cititi micul "review".


Incepem cu pensula careia i-am facut review aici.
Nu am zis asa multe lucruri despre ea, ei bine intre timp am vazut si eu ce inseamna o pensula adevarata!
Este oribila pur si simplu ! Va rog nu va irositi cei 15 lei pe o pensula ca aceasta.Vedeti si in poza cat de rau ii pica peri si mai e si foarte aspra. NU O RECOMAND , nu cred ca ii va placea cuiva aceasta pensula ! :))


Creion de ochi/sprancene de la nyx .Culoarea este superba.Este foarte moale si se aplica mirific..
Singura problema? Se transfera dupa 2 sec si rezista tot cam atat . Am incercat si cu un fard peste el , pur si simplu nu-l pot face sa mearga.Nu stiu daca e doar culoarea asta dar m-a dezamagit complet..O sa incerc probabil sa il folosesc cumva sau probabil o sa ramana uitat in sertaras pana expira...


Alt creion acum de la oriflame ! Pff l-am comandat pe maro pentru ca stiam ca o sa il folosesc mai mult .A venit si surpriza..nici macar maro inchis este ..sau mai bine zis era negruu foarte intens.Am zis:"Nu-i nimic" ca am vzt cat de pigmentat e si am zis ca o sa il folosesc si asa..
Ieri am avut o surpriza tare placuta..s-a uscat sau nu stiu ce s-a intamplat ! e foarte apos si nu mai are niciun pic de intensitate.. a rezistat cat?doua saptamani..pff :)


Fond de ten cu minerale de la avon ! Ador formula ! Se intinde asa frumos ! Ador ambalajul! Dar sincer..nu vreau sa fiu un disco ball..e plin plin plin de sclipici e mai degraba sclipici cu fdt decat fdt. Daca aveti tenul fara nicio imperfectiune cine stie..s-ar putea sa va placa.Eu regret ca l-am cumparat pentru ca n-a fost foarte ieftin si nu il pot folosii :).


Aceste 3 oje le am de cand ma stiu si nu m-am atins o data de ele..Normal ca regret ca le-am cumparat, nu stiu ce a fost in capul meu :)) . Asta e mai fac si greseli :D.


Alt tus..de la Color Trend . N-am ce sa ii reprosez doar ca nu e ceea ce imi trebuie mie, aplicatorul a fost intodeauna piedica dintre noi doi :)) . Nu ma descurc cu el si a ba da am ce sa ii reprosez..se transfera.. In rest numai lapte si miere..Alt produs care va sta in sertar pana ma voi indura sa il arunc.


Paleta Gleam of Gold de la Avon . Cred ca ma faceti complet nebuna acum..
Cum sa nu-ti placa asa ceva? Well.. sunt mare fana a tuturor culorilor, sunt foarte pigmentate..dar au foarte mult sclipici auriu ! Poate acum vara o sa pot sa mai port o nuanta doua , dar imi pare rau ca am cumparat-o caci nu ma bucur de ea si nici nu o folosesc..



Fard de la Ives Rocher . A venit cu o revista si eram tare incantata . Cred ca cei de la ives rocher vor sa creeze o noua linie de farduri de ochi , cele invizibile?!?! Altfel nu imi explic de ce acest fard nu apare deloc pe mana poti sa ajungi cred ca la "pan" si sa nu reusesti sa obtii un swatch..
E pur si simplu translucid .. Waste of money..



Doua produse de par , despre Kallos v-am spus aici .
Cel de la Avon miroase urat si nu imi hidrateaza parul . Nu sunt produsele mele favorite si imi pare rau ca mi-am cheluit banuti pe ele chiar daca au fost ieftine . Desi mie nu imi plac am vzt si review-uri pozitive..asa ca asta e doar parerea mea .


Acestea fiind spuse, mi-ar placea sa aud care sunt regretele voastre:)) .
Pe maine , o seara placutaa !

P.S: Sper ca v-a placut aceasta postare , hihi .

Pupiciii
♥♥♥
Dariaa

16 comentarii:

  1. da chiar f faina postarea...vreau eu fardul dl avon:))>..glm:P

    RăspundețiȘtergere
  2. @ madlen : mersi:"> ee poate cine stiee..:>:))

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi plac nuantele din quadul Avon. eu am doua si sunt ok.
    spray Kallos l-am avut si eu si mi-a placut. la inceput pana sa ma prind care e treaba cu el, pulverizam direct pe par si intradevar ca parul se ingrasa foarte repede. ulterior am inceput sa-l folosesc pulverizand de vreo 3-4 ori in palma. frecam palmele intre ele si apoi dadeam cu degetele prin par, incercand sa evit radacinile. il foloseam in special cand imi indreptam parul pentru ca nu statea perfect datorita faptul ca placa nu era prea grozava. asa se aseza parul foarte frumos, in special la varfuri. mai da-i o sansa... cine stie, poate o sa-ti placa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ A.M : iti multumesc ca ai avut rabdaree sa imi scrii acest comentariu !:D pai o sa il incerc cum spui tu poate cine stie !:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faina ideea de postare.
    O sa scriu si eu despre asta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Sweet Crazy Lollipo: Multumesc,am preluat-o si eu :D . Abea astept sa vad postarea ta :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ai dreptate in legatura cu pudra de la Avon...o am si eu si e super naspa.Dar paleta corectoare de la oriflame mie imi place mult adica folosesc doar partea portocali pentru cearcane si le acopera destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Delia : hii ma bucur ca mai e cineva ca mine :))
    eu nu prea il folosesc ca am altele care imi plac:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesanta postare...eu zic sa faci un blog sale cu produsele, avand in vedere ca vad unor fete le plac...si oricum incercarea moarte n-are:P

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Dia: in urma comentariilor o sa dau o a doua sansa unor produse asa ca daca nu trec nici de incercarea asta o sa fac un blog sale.e mai greu cu organizarea la mne:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Eh era doar o idee:).Nu-i nici o problema:)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Dia:sper sa o pun in aplicare,trebuie sa ma lamuresc cu niste chestii :D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Paleta aia e asa de sweeeeeett!!!:X:X
    Pai..zice chiar in descriere ca sunt gold ;))
    Uite chiar mi-ai atras atentia cu spray-ul Kallos,ca pe alea de la Avon le-am avut pe toate si miros oribil! Eu nu am avut acces aici la mine in oras decat de sampoane Kallos, si chiar as incerca mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Ana Maria P.:da stiu ca scrie gold da nu mam gandit ca e chiar asa:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu sunt topita si dupa sprayul de par de la Avon si dupa tusul Color Trend. Al tau e negru cumva? Eu am unu albastru,rar gasesc ocazia sa-l folosesc

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥