miercuri, 10 august 2011

In love with ...

Farmasi lip products.
Nu cred ca stiti , dar va spun acum . Nu sunt o fana a produselor pentru buze . Pur si simplu nu mi se pare ca imi sta bine cu culori puternice . Am incercat roz , rosu , corai , nicio sansa .Nu pot sa port decat nuante care sunt aproape de nude-uri . Poate este doar parerea mea , si o sa imi fac curaj intr-o zi sa ma afisez aici cu o culoare mai indrazneata ca sa vad ce credeti si voi .
Pana atunci m-am indragostit de aceasta combinatie :




Este vorba de liquid lipstick in nuanta 18 ( pe care il folosesc ca gloss ) si rujul in nuanta 04 .




Mi se pare ca arata foarte bine impreuna si le-am folosit app. in fiecare zi in ultima luna !
Mi-am mai cumparat apoi inca un ruj si inca un liquid lipstick , imi plac si acelea dar sunt culori de care mie mi-e cam frica ! :))
Avand in vedere ca nu sunt cu produsele pentru buze , nu prea vreau sa investesc in ele . Nu are rost , nu ?
Ce imi doresc acum si nu gasesc nicaieri pe net si cred ca va trebui sa il iau din magazin este:



L-am incercat si mi-a ramas gandul la el ! Deasemenea sunt indrg. de noua colectie de la bourjois dar asta este alta poveste :)) . Cred ca stiti ca acest gloss este cel care creeaza o nuanta diferita de roz pe fiecare dintre noi , in functie de ph din cate am inteles. SUPER !!!

Deci , ce ziceti ati incercat produsele de buze de la farmasi ? V-au placut ? :)


♥♥♥
Dariaa

8 comentarii:

  1. Si eu o sa vreau lip-gloss-ul ala :X
    Adica mi se pare super ca desi avem acelasi lipgloss , toate am arata diferit :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Am 2 rujuri farmasi, doar ca unul e prea colorat, i-am gresit eu culoarea si celalalta e nude si prea port astfel de nuante. Nu le-am incercat prea mult, din motivele enuntate mai sus, dar parca nu rezista asa mult. Nu-s foarte multumita:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai Douglas in oras o sa gasesti ce-ti doresti :D.
    Eu am un gleam rouge baby pink si un ruj foarte dragut. Ah, si o oja. Imi plac produsele lor si sunt foarte acceptabile.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andra Malin : Daaa :x asta imi place si miee

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dia: De acord cu tine nu rezista asa mult ,dar pentru mine e bine deocamdata.poate o sa imi iau un nude care dureaza mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  6. @Iulia : Nu am din pacate , nu am nici sephora , nimic , e chel pe aici :)) . Chiar ma uitam pe site la baneasa ca am de gand sa ma duc , o sa fiu falita cand ies de acolo , nu ca nu sunt si acum :))) .

    RăspundețiȘtergere
  7. am inteles ca nu este chiar asa cu lipgloss-ul acela...dar nu l-am incercat personal !

    RăspundețiȘtergere
  8. @coco:eu l-am aplicat pe mana in magazin si mi-a placut ce nuanta de roz a iesit . la inceput era transparent si sa tot schimbat cam pt o ora :))

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥