joi, 4 august 2011

Review Volume Express Line - Maybelline ( The Falsies, Collosal, One by one )

Hey fetelor ! Ce faceti ? Eu tocmai am terminat de vazut ultimul episod din pretty little liars ...
A fost super ... tensionat ! Iar sfarsitul m-as speriat groazniiccc ...

100_2314

Trecand la subiect ..Astazi o sa va vorbesc despre gama Volum Express de la Maybelline .
Multe dintre voi ati fost interesate de acest review / comparatie asa ca m-am decis sa il fac .

The falsies

100_2303

Ce promite :

Formula sa cu pro-keratină umple toate spaţiile dintre gene pentru un rezultat spectaculos şi imediat: genele devin de 3X mai vizibile pe toata lungimea pleoapei, căpătând un efect spectaculos de gene false.
Formula cu fibre de pro-keratină- umple toate spaţiile dintre gene-obtine volum

Se tine de promisiune ?
Intradevar este un rezultat de care sunt foarte multumita , nu as spune chiar spectaculos dar aporape .
Nu mi se pare ca are ascpet de gene false , nu cred ca vre-un rimel poate face asta , poate sa ai tu gene foarte frumoase si dese de la mama natura si rimelul sa ajute un pic .


Collosal

100_2306

Ce promite:

Formula îmbogăţită cu colagen separă genele instantaneu, pentru un efect dramatic, ce durează întreaga zi! Nu încarcă genele. Nu curge.
Mega-periuţa este uşor de folosit, conferă volum colosal fiecărei gene!
Aplicare uşoară, textură mătăsoasă

Se tine de promisiune ?

Sunt de acord , separa genele ( nu excelent ,dar totusi o face ) are un efect dramatic daca este aplicat in straturi multiple .
Se aplica usor dar nu stiu ce sa zic despre aceasta"textura matasoasa" . Totusi este un rimel , nu mi l-as putea imagina matasos ... Dar are o formula "usoara" care nu incarca genele .

One by one

100_2309

Ce promite :

Cu One by One genele tale au un volum indraznet si sunt perfect definite. Cu ajutorul a 300 mini-clestisori, fiecare geana este separata, imbracata si curbata, iar datorita formulei cu Vitamina C genele sunt tratate si fortifiate.
Noul Volum’ Express One by One a fost creat cu ajutorul unei tehnologii speciale, combinand periuta ergonomica cu clastomer si formula cu Vitamina C si acizi de fructe.Formula speciala, imprumutata din stiinta ingrijirii parului, contine acizi din fructe recunoscuti pentru proprietatile lor – extract de coaja de lamaie, de mar, trestie de zahar si Vitamina C.Gene perfect intinse inseamna gene mai putin incarcate, o mai buna separare si un control general mai bun al aspectului.

Se tine de promisiune ?


Cu o descriere destul de "imbodobita" totusi trebuie sa fiu de acord cu faptul ca genele sunt mai putin incarcate si ofera o buna separare ( chiar de la prima aplicare ) . Nu mi se pare ca curbeaza foarte bine genele , dar se poate ca tehnica mea sa fie de vina , deci pana cand aflu suntem amandoi de vina !

Ambalajul produselor .

100_2239

Collosal- este galben cu scris negru ( exista diferite variante , albastru - varianta rezistenta la apa si inca o varianta cu scrisul mov )
One by one- are tubuletul un corai superb care striga : SUNT LANSAT IN VARA ANULUI 2011 !!!!
mi se pare ca au facut o alegere perfecta cu culoarea acestui tub deoarece se potriveste perfect sezonului in care a aparut , si sa recunoastem iti atrage privirea din raft !!
The falsies-unul mai subtil , ambalaj mov cu scris mint metalic simplut si totusi foarte dragut .

Despre toate cele de mai sus:

Tubuletele sunt foarte dinamice . Arata foarte bine . Aspectul este ingrijit . Se vede ca se pune accent pe aspectele exterioare ale produsului . Apreciez intodeauna un ambalaj frumos . In multe cazuri ( daca si produsul este bun ) ma face sa cumpar produsul a doua oara chiar daca mai vreau sa incerc si altceva.

Pret .

Toate rimelurile costa 32 de lei in B&B . In magazine ca real , carrefour s.a.m.d , le-am vazut la acelasi pret . Cu toate astea nu va sfatuiesc sa le cumparati de acolo ... Multe fete desfac tubul si il las acolo poate chiar il incearca pe ochi ( din greseala sau nu , de multe ori testerele lipsesc) .
Ne putem trezi cu infectii la ochi serioase . Fiti atente !!!

Periutele .

Unul dintre cele mai importante aspecte ale unui rimel

The falsies

100_2304

Periuţa arcuită
- îmbracă generos fiecare geană
- curbează genele de la rădăcină

*Periuta arcuita cu siguranta face o treaba foarte buna in a curba si a intensifica genele . Este atat de usor . Forma se modeleaza dupa forma genelor iar aplicarea este mult mai usor de realizat si mai eficienta .


Collosal

100_2308

Formula cu colagen + mega-periuţa conferă volum fiecărei gene în parte. Fără gene încărcate!

*Periuta "fat" cum imi place mie sa o alint este super daca ai rabdare . Eu iau genele pe " parti"
Coltul interior , mijloc si coltul exterior . In acest fel pot spune ca folosesc la capacitate maxima periuta facuta sa confere genelor mele volum !


One by one

100_2310

Periuta patentata cu sistem de curatare lucreaza cu formula One by One pentru a defini si separa genele fara sa incarce. Cei 300 de clestisori, cate 3 pentru fiecare geana, prind, imbraca, separa si asigura o spatiere optima pentru o depozitare precisa a produsului.

*Nu am numarat perii ca nam inebunit :)) dar cu siguranta sunt foooarte multi . Imi imbraca genele si le separa mai bine ca cele de mai sus dar nu prea le curbeaza . Nu stiu daca din cauza formei ( ovala ) sau din cauza tehnicii mele de a aplica rimel asa cum am mai spus .

100_2312

Fiecare periuta este unica , difera foarte mult , sunt foarte inovative si interesante . Pe mine ma fascnieaza toate 3 . E o placere sa te "rimelezi" cu ele . Iar rezultatele sunt foarte aproape de descrierile producatorului ( SURPRINZATOR :) ) .

Swatch .

Aici o sa las pozele sa vorrbeasca .

100_2269-vert

Close up's :

sdada

catsssssssss

cats111111111

Asemanari
  1. Tubul are aceeasi forma ( ovala ) .
  2. Toate costa 32 de lei .
  3. Eu gasesc formula foartee asemanatoare la toate cele 3 rimeluri .
  4. Ofera volum si separare ( nu toate la fel ) .
Deosebiri

  1. Culorile tuburilor cat si denumirea difera . ( Adica le-ar fi putut numii pe toate falsies si sa le adauge un "prenume" , cum au si facut eventual adaugat inca cateva variante noi de rimeluri )
  2. Fiecare are o anumita caracteristica speciala care il deosebeste de celalat . ( in privinta curbarii, alungirii, separarii s.a.m.d a genelor .
  3. Periutele difera foarte mult .
Concluzii :

100_2247

Iubesc aceasta gama . O sa continui sa cumpar unul dintre cele 3 rimeluri sa il am in permanenta in sertar . As vrea sa spun ca am un preferat dar nu pot . Imi plac toate foarte mult si le recomand cu multa incredere ( depinde de gene , parerile sunt impartite !

Cam asta a fost tot , daca credeti ca am uitat ceva sau aveti intrebari le astept in sectiunea de comentarii sau pe mail .

Va pup !!!!

♥♥♥
Dariaa

25 de comentarii:

  1. Datiutz sa stii ca si mie mi se par cam la fel...adica marea diferenta pe care o au este poate peria de aplicare..ca in rest..nu prea!

    RăspundețiȘtergere
  2. wow da ce postare lunga .good job:*.mie mi se pare interesant one by one si collosal.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. pe lista mea de achizitii viitoare se afla one by one, abia astept sa il incerc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. One by one are o periuta interesanta... Pana acum eram tentata sa incerc The Falsies, insa cred ca m-am razgandit si o sa optez pentru One by one. Si culoarea ambalajului e super cute :X

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sudessa:DA ! oricum esu sunt foarte multumita de ele :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Madlen:thankks :"> poate le incerci si tu :P

    RăspundețiȘtergere
  7. @word of lea :sunt curioasa sa aud ce parere ai despre el !! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Cris : Da , si eu sunt indragostita de culoare tubuletului lui one by one !! Vezi tu ce iti iei , si astept parerei :{

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am Collosal si imi place mult,dar as vrea sa incerc si The Falsies.Foarte frumos review:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce review complet!;;) Nu am incercat decat Colossal-ul , care e preferatul meu :X

    RăspundețiȘtergere
  11. @Miss O : sper sa iti placa the falsies.multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @It's Friday Somewhere : Multumesc :d , ma bucur sa aud asta !:D

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata toate foarte bine...O sa-mi iau si eu unul dintre ele dupa ce se termina acesta:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cool review :D Pupici :* o sa-l incerc si eu pe Falsies, imi place culoarea ambalajului :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce review frumos:x:x Mi-a placut foarte mult
    Vreau colossal si one by one:((

    RăspundețiȘtergere
  16. @Ale :Thankss :x , pupici :* sa imi spui cum ti se pare:x

    RăspundețiȘtergere
  17. @dedeea:multumesc , ma bucur ca ti-a placut :x
    lasa ca o sa ti le iei si tu
    pupici :P

    RăspundețiȘtergere
  18. La mine in oras le gasesc cu 20 de lei fiecare :)) maxim 25 sa zic, si sunt sigura ca nu-s expirate/desfacute, etc :D Eu sunt fana Colossal:X

    RăspundețiȘtergere
  19. @Blonde Kitten:data viitoare poate facem o afacere;;) haha :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. prima impresie ?
    wow, asta da review complet :)
    Collosal folosesc si-mi place la nebunie :) De departe cea mai buna mascara incercata pana acum. Am vazut recent ca exista o varianta a sa mai intensa, sincer imi e greu sa o cumpar..... de frica sa nu fie schimbata formula si sa ma dezamageasca :)
    Congrats pt review, mi-a facut placere sa il citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  21. @Dragonfly Accesories : iti multumesc mult , apreciez :x ma bucur sa aud ca iti place collosal-ul

    RăspundețiȘtergere
  22. uhuu! n-am incercat pe nici unul din ele, dar acum ma gandesc serios la Collosal....periutele din plastic nu imi plac, iar de cea curbata imi e cam frica :))
    Mie imi place mai mult efectul de volum si gene un pic incarcate, nu bine definite si separate.....do you think it's the right choice?

    RăspundețiȘtergere
  23. @pic : nu stiu ce sa zic :-s cred ca da daca il aplici in mai multe straturi :)

    RăspundețiȘtergere
  24. super review eu sunt fana Maybelline Collosal il folosesc decand a aparut nu pot renunta nici cum ila dor.. :) ! Felicitari foarte explicit reviewul tau pupicei <3 !!

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥