luni, 26 septembrie 2011

In love with ....

Lash Injection PinPoint Mascara !!
Trebuie sa recunosc ca am cumparat setul Wild Thing pentru bronzer-ul Chocolate Soleil !!
Dar am descoperit in el , calitatea produselor too faced . Din acest set nu pot sa spun ca m-a dezamagit ceva :)) .
Revenind la rimel , nu demult mi s-a terminat supershock-ul si urlam eu disperata prin beauty corner dupa el . Cum il aveam pe asta la indemana am zis "Hai sa vedem ce e de capul lui" . Nu mi-am facut prea multe sperante mai ales ca este un rimel maro , dar am ramas surprinsa de rezultat !

.

Defineste, curbeaza, alungeste si desparte genele :)) !!!! Do you want more ?
M-a surprins placut , chiar am de gand sa il recumpar atunci cand se termina ..


Mi se pare ca este un rimel cam neindreptatit fata de fratele lui

Stiu ca rimelul asta a dezamagit multa lume , dar a si fascinat fete :) . Nu l-am incercat si o mica parte din mine doreste , dar raman fidela pinpoint-ului :)) .

Daca vreti un review mai amanuntit as fi bucuroasa sa fac unul , sau al setului wild thing ..:)

O zi frumoasa va doresc !! Eu ma intorc la treaba .. Wish me luck !! Am 3 teste intiale azi ! Va puup

♥♥♥
Dariaa

5 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥