marți, 1 noiembrie 2011

Haul !!

A venit timpul sa va arat achizitiile mele din ultima luna . Nu sunt asa de multe si inca trebuie sa primesc un colet.
Ieri nu am fost in the mood sa fac acest haul , nu aveam entuziasmul necesar asa ca m-am hotarat sa il fac astazi :D .
Desi am zis ca luna asta imi iau tot ce imi doresc ca sa ma abtin in noiembrie e cam greu ..Dar trebuie sa rezist ca in decembrie am multe multe cumparaturi de facut !! :D
In niciun fel de ordine incepem cu :
Verisoara mea mi-a adus din Spania aceste minunatii :
Lantic Claire's

100_3950

si

Cercei Claire's

100_3951

Sunt asa dragutee, mie imi plac mult !! Nu am apucat inca sa ele port dar sunt pe placul meu :D .

Am cumparat de la un blog-sale :
Sigma Tappered Blending Brush - E45 care era pe wishlist-ul meu de o groaza de timp .

100_3955

Si primul meu fard MAC - nuanta Purple Haze .

100_3953

100_3954

Am plasat si o comanda elf in care am achizitonat :
Elf Gel Liner - Coffe - am auzit asa de multe de la voi , trebuia sa il incerc !!

100_3965


Elf Essential Lipstick - Classy

100_3962

Elf Luscious Liquid Lipstick -Nude Pink

100_3963

Elf Super glossy Lip Shine Spf 15 -

Nuantele Pink Kiss

100_3959

si Juice Berry .

100_3960

In weekend-ul acesta am fost si la DM si bineinteles ca nu am plecat cu mana goala .
Mi-am luat L'oreal Infailible - Beige Dore

100_3957


Si alte chesii mai random cum ar fi : Demachiant Garnier , Spray de la Playboy - Play it lovely( miroase absolut diviiin ) ..

( nu avea rost sa le mai fac poze )

Tot saptamana trecuta mi-a venit rujul Latte de la Avon , de care m-am indragostit imediat :

100_3967

Cam atat , sper ca va plac produsele achizitonate de mine si astept sa vad daca vreti review-uri la cate ceva .
Nici nu stiu pe cine sa fiu suparata , cu coletul asta care nu mai vine ..Sper doar ca o sa ajunga candva ..:( ( am aflat pana la urma ce s-a int , sper sa ajunga curand )
Sa va mai spun ca in noiembrie nu ar trebui sa cumpar nimic ? :( Ce ma facc?

Voi ce v-ati mai cumparat ?
Va puup :*





♥♥♥
Dariaa

20 de comentarii:

  1. Accesoriile sunt absolut geniale!:X Mi-ar fi placut mai mult pe argintiu , nu ma prinde auriul :D

    Maamaa cate produse pentru buze ti-ai luat :D Priveste partea buna , te-ai scos pe o perioada cu luciuri si rujuri :))Poate faci review la fondul de ten >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. dragute achizitii :) sa le folosesti mult si cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunatati...si eu astept 2 colete cu nerabdare:D Mi-ar placea niste swatch-uri la luciurile de la E.L.F pe buze daca se poate:D

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere :*

    Juice Berry e :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti iubita! ce frumos e fardul de la mac :X

    RăspundețiȘtergere
  6. @It's Friday Somewhere:m-am scos dar tot mai am vreo 2 pe wishlist :DDDDD

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dia:Ce colete?ia sa imi spui maine pe mess:D
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Madlen : merit !! :))) haha , joking !!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Miu Miu:i knowwwww !!! si suprinzator e purtabil!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ABeautyTale:Mersi iubita ! :* Si mie imi place mult !! <3 E exact nuanta pe care mi-am imaginat-o :x . Exista o singura problema , acum mai vreau farduri mac :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa le folosesti cu placere! Te pup! Nu intreba ce mi-am mai cumparat ca iar am facut shopping :((

    RăspundețiȘtergere
  12. @Andreea : off !! Lasa ca tinem "cura"impreuna de azi ! >:D<
    haha .
    te pup !! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. pretty sutff, desi bleah elf :)) sa le foloseti cu placere:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alexandra Rotaru : repedee bleah >:P !!!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere
  15. @Coco: ma mai rasfat si eu cateoadata:DD:">

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥