vineri, 18 noiembrie 2011

Little Hauuuuuuul ♥

Bunaa !!
Stiu ca luna asta nu aveam voie la shopping si am incercat sa ma abtin !!
Asa ca , odata ce mi s-a terminat rimelul si demachiantul bifazic , eram super fericita !!:))
Din pacate nu am ajuns la Dm , si am rugat-o pe mama sa imi ia demachiantul pentru ca este indispensabil pentru mine . .( i know pentru pentru , sorry:D ) .
Mi-am comandat mult iubitul supershock de la avon !! Mereu am rimelul asta in sertar , orice alt rimel as achizitiona ca sa nu ma trezesc ca nu am cu ce sa ma dau pe gene !!!


Imi place mult ambalajul !! Si mama mea cum este o draguta a platit comanda la avon , ca de obicei !!! :)) Asa ca mi-am luat si gelul de dus , crema de corp si spray-ul de corp cu rodie !! Mmm miros divin !!!


De la 3 , 4 produse pe care le achitionam atunci cand dadeam comanda la avon o data la doua trei luni totul se rezuma acum la 2 : spray-ul de corp cu rodie si rimelul !! Sunt foarte mandra de mine si voi fii si mai mandra cand voi gasi un spray de corp care miroase la fel de bine si nu contine atata alcool in el !!:( App de asta , unde naiba gasesc asa ceva ?!?! Stiu ca exista in farmacii de la boots parca dar nu-mi place niciun miros din cele 3 !! :(

Astazi am fost in oras si mi-am luat cutiuta asta superba in care o sa imi pun ..Ojele !! :x
Cel putin asa sper !! Trebuie sa fac curat pe la ele din nou si sa le aranjez frumos !!


O sa va arat daca vreti cand le aranjez !! Nu am mai umblat la oje de mult ca nu am unghiutele mari !! :(
Si ultima dar nu cea din uurmaa SIGMA F80 !!!!!!! :x
Stiu ca nu aveam voie dar este comandata acum o luna deci practic ..intelegeti voi !! :))


Sunt asa fericita !!! Acum pe lista mea de MUST HAVE mai sunt doar cateva chestii !!! :d
Deasemenea abea astept sa vina comanda de la Makeup Shop !! E plina de bunatati !! :D
Majoritatea nu sunt pentru mine ,defapt nici nu stiu daca e ceva al meu de acolo , dar eu oricum ma bucur !! :x
Am incercat sa mai lucrez la blending si chiar mi-a placut un machiaj in doua culori dar , nu am avut lumina buna asa ca nu prea a iesit dar totusi va las o poza :


Poate il recreez !! Mai frumos :d .
Voi ce ati mai cumparat ?:)

Va pup !!!
♥♥♥
Dariaa

22 de comentarii:

  1. Doamne ce dragalasa e cutiuta aia:x

    Rimelul si mie imi place.De la Avon,e preferatul meu.

    Setul cu rodie imi place foarte mult.Imi mai place si cel cu trandafiri si piersici(mi-am luat crema la ultima comanda).Si imi placea spray-ul cu miros de piersici dar nu mai e de mult timp:(

    De pe Makeup Shop mi-am luat doua paletute Sleek,un Pout Polish in Peach Perfection si un Sleek Glossed nuanta Whisper.Abia astept:x:x

    Pupici:-*

    Sa stapanesti sanatoasa noile achizitii

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu supershock si supershock xxl-imi plac mult:D

    RăspundețiȘtergere
  3. hei:* rimelul ala il am si eu;;) and f80 is pure love:x

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce draguta e cutiuta.Sa folosesti cu placere toate bunatatile! Ti-a iesit foarte frumos machiajul!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vedem daca iti incap toate ojele in cutiuta acum :p

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubita ce ochisor minunat ai :X:X:X:X

    tu in loc de ce folosesti sprayul ala? in loc de lotiune? hidrateaza cumva :D?

    si vreau sa imi spui de unde ai luat xcutia aia minunata :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Leya's Beauty Blog : Oho 3 paletee , sa te bucuri de ele :*
    Multumesc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Morphine : Ramane in top !! Ma bucur ca iti place si tie :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Delia ♥:unde ai disparut :-w ?
    i knoww :x 8->

    RăspundețiȘtergere
  10. @Andreea♥: thank you dear :* inseamna mult pt mine !! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Pinkie:Fail din pacate :( M-ai prins:-<

    RăspundețiȘtergere
  12. @Miu Miu: ohh thank you dear :"> !!
    nu nu nu hidrateaza !! contine mult alcool :-s ba chiar e opus X_X
    dar imi place prea mult cum miroase:))
    am luat-o dintr-un magazin de la mine din mall :D au o groaza de marimi si modele !!

    RăspundețiȘtergere
  13. simpatica cutiuta...sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei :* ai un Tag la mine pe blog ;;)
    http://dlovesfashion.blogspot.com/2011/11/tag-whos-your-celebrity-match.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Pretty stuff, sa le folosesti cu placere :* E cute machiajul, dar mai mergea putin blenduit in sus. pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Special K :Orice sfat e bine venit !! Thank you !! :D
    :*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥