miercuri, 2 noiembrie 2011

October Favorites !!

Ma uit peste postarile colegelor bloggarite si vad ca nu numai pentru mine timpul trece extrem de repede . Mai este putin si vine si Craciunul !!!?!?!
Asa , intr-o clipita a trecut si luna octombrie !! Luna trecuta am sarit peste favorite , pentru ca folosesc aceleasi chestii all over again .
Dar sa incepem , nu o sa va fac un review amanuntit la fiecare , o sa fac doar o mica descriere . (subliniez mica :))) ) .
Produsele Liz Earle pentru ingrijirea fetei , trebuie sa fie pe primul loc .
Puteti vedea AICI review la cleanser .
Puteti vedea AICI review la tonic si crema .

100_3934

Mi-au redat incredere pentru ca tenul meu arata mult mai bine !!

Apa termala Avene + Pensula Giordani Gold + 3 nuante din paleta Oh So Special de la Sleek -
Boxed, Wraped up , Noir

100_3915

100_3920

Ud pensula cu apa termala si apoi folosesc una din nuante pe pleoapa in loc de eyeliner .
Este foarte simplu , am folosit tehnica asta toata luna !!

Eyelid Primer - Elf
L-am folosit toata luna si e aproape terminat ( il am din martie ) .

100_3928


Nu mi se pare WOOOW , dar isi face treaba ! Poate o sa am si eu tfsi sau udpp candva ... :o3

Rimelul Superschok Max .

100_3926

100_3927

Mi se pare un rimel foarte bun si nu m-am dezlipit de el lun aasta ..Dar trebuie sa spun ca imi place varianta "originala" mai mult !!

Blush-ul Tickled Pink - Elf Studio

100_3929

I-am facut review AICI . I just <3 it ! Un aspect foarte natural !

Fondul de ten Accord Parfait cu minerale .

100_3925

Folosesc doua nuante combinate ca sa mi se potriveasca perfect . Acopera bine si rezista destul de binee pe fata . Daca doriti review , let me know !!

Cam atat , maine revin cu un revieww ....


♥♥♥Dariaa

6 comentarii:

  1. Imi plac produsele tale...si sunt deacord cu tot ce ai scris:P. Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simi_for : ma bucur ca iti plac si ca esti de acord cu mine :D . avem aceeasi parere despre superschock max !!! pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place cum face genele rimelul asta, insa ma scoate din minti ca are ditamai periuta.
    de-acord cu produsele liz earle. de cand le folosesc, mai mult de jumatate de ani, tenul meu s-a imbunatatit vizibil :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de produse frumoase ai folosit luna asta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ABeautyTale: mie imi place periuta :XXX:))

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥