joi, 3 noiembrie 2011

Review - Liz Earle Brightening Treatment Mask

Buna dimineata !!
Se pare ca la inceputul acestei lunii sunt foarte energica .
A venit momentul sa va scriu despre cel de-al 4-lea produs Liz Earle pe care il detin .
Si anume Brightening Treatment Mask .

100_3905

Produsul vine ambalat super frumos . Vine cam la fel ca cleanse and polish tool , cu aceeasi gentuta . Mie mi se pare tare folositoare ,pentru ca data trecuta cand am fost plecata in gentuta de la cleanser pe langa acesta si prosopelele mi-a incaput si crema de fata ! :)

100_3901

Ma bucur foarte mult ca si acest produs vine cu prosopel pentru ca mereu sunt in graba si uit sa le spal , cu cat mai multe cu atat mai bine ! Mai ales ca de la masca trebuie sa le speli imediat ce le-ai folosit .
Recipientul este destul de micut , dar e asa draguuut !! Parca e mini , dar vine cu o groaza de produs . Si acum sa trecem la review-ul prorpiu - zis .

100_3906

Eii ..masca asta promite sa fie rapida si sa iti lase fata curata . De asemenea este un "tratament " .

100_3904

Pentru mine aceasta masca este o masca buna , isi face treaba dar nu este deosebita . Este adevarat ca miroase absolut incredibil ! Este o placere sa o masezi pe fata , simti toate ingredientele alea naturale cum actioneaza ..mmm un deliciu !

100_3909

Ce ma deranjeaza e dozatorul . Daca pana acum il iubeam , trebuie sa recunosc ca asta il urasc !! Nu stiu daca al meu e defect dar oricat de incet as apasa iese o groaza de produs = irosesc produs .

100_3911

Demonstratia o puteti vedea si in poza .Va imaginati ca nu am vrut sa imi umplu mana de masca , dar s-a intamplat . Lasand la o parte aspectul asta negativ, consistenta e ca o spuna tare pufoasa care se intinde foarte bine .

100_3912

Are o culoare alba- usor gri .

100_3914

In concluzie , sa recapitulam : Imi place aceasta masca , mie nu-mi plac cele pe care le dezlipesti de pe fata :)) iar asta e asa blanda cu tenul !! Zici ca te mangaie . Dozatorul e un minus , dar gandidu-ma poate asta a fost si ideea ca iti trebuie mult produs ca sa iti acoperi fata ?!?! Cine stie..

Aveti aici ingredientele:

100_3903

Trebuie sa tineti seama ca scrie si pe ea : NU ESTE RECOMANDATA PENTRU TENUL SENSIBIL . Cu toate astea eu nu am avut nicio problema cu ea ..
O recomand cu incredere :) Merita incercata !

♥♥♥
Dariaa

2 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥