luni, 7 noiembrie 2011

Review & Swatch Flormar Color Palette - 05

Buna dimineata fetelor!!
Mi-am mai revenit din raceala si mi-a revenit si vocea( ieiii ) asa ca astazi nu mai stau acasa:).
M-am gandit insa sa postez ceva "usor de digerat" astazi cu multe poze asa ca Enjoy :) .

Imediat dupa primirea paletelor de la Flormar ,fetele au aratat un interes ridicat asupra acestora ! Asa ca , m-am hotarat sa vii le arat pe fiecare in detaliu .Incepem cu paleta care mie imi place cel mai mult , paleta cu numarul 5.
Este perfecta pentru smokey eyes . Daca sunteti iubitoare a acestui machiaj veti iubi aceasta paleta ...

100_3515

Contine 5 nuante care se potrivesc destul de bine impreuna ( o sa va spun mai jos ce nu imi place ) . Puteti crea un smokey eyes mai simplu sau mai amplu .

100_3517

Ambalajul este din plastic si este destul de GREU de deschis .Insa trebuie sa recunosc ca este destul de practic si nu este irosit o groaza de spatiu .

100_3518

M-am gandit la aceasta paleta ca la o paleta travel-friendly .Si o sa va spun si de ce . Pentru ca puteti sa o luati cu voi si nu ocupa mult spatiu si aveti toate culorile necesare pentru realizarea unui machiaj de seara . Singurul minus pe care il vad este ca nu are culori mate , de subliniat pentru amatoarele de culori mate ( ca mine ) .

100_3521

Incepand cu prima nuanta , asta este mi se pare cea care nu se potriveste cu restul .Are o tenta galbuie si mici particule aurii . Nu mi se pare ca este un highlight care ar complimenta culorile din aceasta paleta .Ea de altfel este o culoare pigmentata si frumoasa .

100_3522

Avem o nuanta deschisa de gri?!(sau nu ) , pe care o putem folosi pe toata pleoapa .Culoarea asta ma duce cu gandul la iarna pentru ca este defapt un argintiu pur !!

100_3523

Si trecem la culori din ce in ce mai interesante . Avem aici o culoare foarte interesanta si complicata de explicat . wait ..WHAT?!?!
Mi se pare o nuanta foarte speciala IN PAN , cand o pui pe pleoapa sau ii faci swatch este doar o varianta inchisa a argintiului de sus :D .

100_3524

Si ajungem la...Nuanta mea preferata?!:D Yes we do .
Reflexii mov , albastre verzi intr-un gri inchis spre negru . Mi se pare ca arata ca o galaxie :)) ( nu ma intrebati de unde imi vin ideiile geniale ) .Foarteeeee pigmentata nuanta !!In functie de lumina o sa se vada cu tente mai puternice de albastru sau de mov :D .

100_3525

Si ajungem la ultima culoare - este un negru cu sclipici . Nimic neobisnuit . Sunt multumita ca este foarte opaca culoarea ,chiar si fara primer ceea ce este un mare plus :) .

100_3526

Aveti aici swatch la paleta :

100_3533

In concluzie sunt multumita de paleta !! Daca aveti paleta de 120 puteti gasi anumite dupe-uri.Nuantele "unice " sunt nr 2 si nr 4 . Si pentru acestea eu as recomanda aceasta paleta :) .
Sper ca va fost de folos !!
Pe data viitoare ! >:D<

♥♥♥
Dariaa

13 comentarii:

  1. nu am farduri de la ei , dar ojele imi plac mult...stau pe unghie frate...ieri m-am dat cu Opi...am 3 colturi sarite ! :(

    RăspundețiȘtergere
  2. I like it :X si imi place si reviewul :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata":XX:si f interesanta desscriere.me likey:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador smokey eyes:)
    Imi place paleta asa mult:x Sa o folosesti cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Coco:da stiu si eu am patit acelasi lucru :(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dedeea:de cand iti plac tie smokey eyes?:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. woai, ce bine arata...:X nu imi mai arata te rog... am rezistat mult sa nu iau si eu o paleta:((

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase nuante!
    Ai un tag de la mine:http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/11/tagtop-10-actresses.html
    :*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥