duminică, 27 noiembrie 2011

Top 5 sub 20 !!


Am primit acest tag de la Miu Miu si am zis sa il fac pentru ca mi s-a parut interesant .
Deasemenea m-am hotarat cam greu la doar 5 produse asa ca am zis ca e si mai interesant sa vedeti ce am ales .

5.Demachiantul Bifazic de la Balea - 6 lei



Cel mai bun demachiant pentru ochi ,nu ma irita si indeparteaza tot machiajul fara prea mult efort !

4.Farmasi Gleam Rouge -9 lei


Am doua nuante dar am pozat doar una deoarece cealalta arata deplorabil ! :D
Sunt foarte pigmentate si au o gama destul de larga de culori !

3.Elf - Tickled Pink Blush -18 lei


Am fost sceptica in privinta acestui blush desi auzisem o groaza de lucruri bune despre el !!
M-a cucerit imediat desi eu nu sunt o fana a culorii roz pe obraji , dar se pare ca in urma experientei mele cu acest blush mi-am schimbat parerea :)) .

2.Primer Elf - 8 lei


Pe buna dreptate il mentioneaza toata lumea . Il folosesc de foarte mult timp( 6-7 luni ) si inca nu s-a terminat . Eu sunt multumita de rezultatele pe care le am cu el dar sunt sigura ca se poate si mai bine :D .

1. Avon - Supershock - in jur de 15 lei


Cu siguranta unul dintre rimelurile mele favorite pe care l-am recumparat de nenumarate ori .
Acum sa fiu sincera nu imi mai place asa mult , simt ca ii lipseste ceva asa ca probabil nu o sa mai existe o data viitoare pentru acest rimel:)) . Dar l-am folosit timpd e un an jumatate deci isi merita locul aici !
Cam asta e tot !
Va taguiesc pe toate fetelor , toate care cititi acest post !!
:D
Acum ma intorc la Titanic !!
O seara placuta !! Va puuup !

♥♥♥
Dariaa

17 comentarii:

  1. si eu am folosit acest rimel si mi-a placut f mult

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mi-am luat supershock-ul fiind laudat de toti, si a fost cea mai proasta investitie in materie de mascara. Nu e bun genelor mele, nici macar nu le imbraca, se face direct spiderlashes.
    Gleam Rouge de la Farmasi la 9 lei?? la noi in cluj e 12 lei la stand :| nu ma uit eu la 3 lei dar it's not fair!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vad ca toata lumea a pus demachiantul Balea...cred ca eu sunt singura care nu l-a incercat inca!:)) Cand am avut eu nevoie nu l-am gasit si am mers tot pe cel de la Farmec. Astea bifazice le tin doar pentru machiaje extra-dramatice, in rest imi place sa folosesc demachiant crema. :)

    Pupicei!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @It's Friday Somewhere : Daia nu mai pot eu acuma de somn mi-a trebuit Titanic:((:|

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anda Zelenca : Eu il folosesc pentru ca e foarte simplu . Adica imediat imi iau machiajul de la ochi :)) I am a little lazy:"> . Pe cel de la Farmec nu l-am incercat:-s .
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu am incercat demachiantul de la Balea.Nu se gaseste la mine in oras :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt de acord cu toate produsele prezentate (adica imi plac si mie), dar singurul care m-a dezamagit a fost primerul de la Elf. Dar nu pentru ca nu face ceea ce spune, ci nu imi place consistenta lui.

    RăspundețiȘtergere
  8. Primerul Elf il folosesc si eu cu placere :)
    L-am recumparat de 2 ori :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Great picks, trebuie sa-l fac si eu :D pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. dark_fantasy_love_mistery1 decembrie 2011 la 18:34

    Hei. Mai e valabil concursul sau se anuleaza? Daca inca se mai tine, cand se termina?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Special K : Mersi ;;)
    Astept sa il faci si tu :*:* !!

    RăspundețiȘtergere
  12. rimelul este bun,imi place si nuanta luciului de la Farmasi :*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥