vineri, 23 decembrie 2011

Spring 2012 Too Faced Collection

Hei !!
Umblam zilele trecute pe youtube sa ma relaxez si vad o reclama care avea exact titlu postarii !!
Am intrat imediat si m-am indragostit pe loc de noua colectie !!!!!
Nu stiu daca stiti sau nu dar imi doream de foarte mult timp sa incerc produsele too faced si am fost mai mult decat fericita cand asta vara am gasit la promotie setul Wild Thing :) .
Asa ca imediat ce am deschis site-ul am ramas fara cuvinte , iar uramtorul lucru m-am gandit a fost sa vi le arat si voua !! (pai sa salivati si voi , ce numai eu :P ? )

Natural Face Natural Radiance Face Palette


$39.00

Natural At Night Sexy & Sultry Neutral Eye Shadow Collection


Un set superb pe care desi imi place sa il privesc nu stiu daca l-as cumpara doar pentru ca sunt constienta ca nu am nevoie de el:D
$36.00

Sincer m-am gandit sa ma orientez spre o paleta de farduri Too Faced in loc de Urban Decay , dar degeaba tot acolo ajung ..Dar combinatia asta de culori e superba..stai numai sa o vedeti pe urmatoarea ! :)

Matte Eye Shadow Collection

h

$36.00

Da da , o trusa numai cu farduri mate care din swatchurile pe care le-am vazut sunt foarte pigmentate !!! I'm in loveeeeeeee :)

Natural Flirt Makeup Collection

Too Faced Natural Flirt Makeup Collection Exclusive! Too Faced Natural Flirt Makeup Collection for Spring 2012 Swatches, Photos & Review

$45.00

Am pastrat ce e mai bun pentru sfarsit !!
Un set nou nout care contine cea mai draguta pensula:||||| si nu numai !! Cum sa nu ti-l doresti ?
Ca sa vedeti bunatatile cu care vine puteti intra aici :

Toate produsele din noua colectie le puteti vedea aici :http://www.toofaced.com/c-136-new-collections.aspx?gclid=CJSrkKXfmK0CFUG_zAodFG9e7g

Cam atat am vrut sa va arat sa va mai inveselesc un pic pentru ca am vrut sa fac o postare cu cadouri si impachetat si sa va arat bradutul cel mare dar am zis sa mai astept un pic ca sa nu le stric prietenlor mele surpriza pentru ca imi urmaresc blogul si nu vreau sa aflee ce am pentru ele pana maineeeeeee :P !!
Asa ca , va pup spor la treabaaa ca sunt multe de facut zilele astea !!
Va pup :) !

♥♥♥
Dariaa

3 comentarii:

  1. pfff.....ce frumoase sunt.....salivez si eu :)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. oamenii astia vor sa ma duca la diperare :)) le-as cumpara absolut toate produsele, si acum, ca am zis ca nu imi mai trebuie nimic dupa ce mi-am luat Sweet Dreams, mi-e dat sa vad asta. Trusele ca trusele, dar pensulica aia e adorabila cu fundita :D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥