luni, 5 decembrie 2011

Wishlist ♥

Hei fetele !!!
Astazi s-au aprins luminitele si la mine in oras si e asa frumoss !!!!! Nu am facut poze ca nu aveam aparatul la mine dar am ramas placut impresionata de decoratiuni !! Abea astept sa imi impodobesc camera , cred ca o sa imi fac bradutul de la mine din camera mai devreme ca cel mare:P !
Oricum , am o stare destul de buna si am chef sa postez desi ar trebui sa invat la fizicaa....
Eh pana la urma maine e sarbatoare !! :))) Poate ma iarta :o3.
Deci whislist-ul meu ..hmmm e greu sa ma gandesc ce mi-as putea dorii !! :) Sincer sunt o groaza de produse care pot fii cumparate , dar fara nicio chestie imi doresc SANATATE si sa fiu FERICITA alaturi de prieteni si famlia cat mai mult timp de acum incolo !
Inca nu am aflat ce mi-a adus mos nicolae desi am eu o presimtire si asta nu pentru ca i-am spus direct imi doresc aia aia si aia !!:))
Sa incepem :

1. Unt de corp Palmer's !!




Doamnee il miros de fiecare data cand ma duc la DM , dar nu stiu de ce nu il si cumpar..Simt ca nu e destul de important !! :))

2.Body scrub


Nu stiu de care , oricare ,doar sa fie bun si sa nu miroase a vanilie , capsuni sau mirosuri puternice de genul asta :D .

3.Spray uscare rapida pentru unghii



Kind of stupid , dar totusi mi-l doresc pentru ca niciodata nu am rabdare sa mi se usuce unghiile !! :))

4.Oje multee !! Vreau o groaza de la china glaze ..:D Dar..
Imi doresc setul asta in mod special, is so cuuteeee : - AM PRIMIT UNA <3


5.Mac Powder


Acuma nu e neaparat sa fie MAC , dar vreau o pudra cu putere de acoperire mare ! :)

Yeah ..Am auzit ca e o pudra cu acoperire mare care poate fi purtata si de una singura !! :D Si mi-o doresc foarte tare.Probabil ca o sa mi-o iau :).

6. Blushess !! Aici se incadreaza 4

Bella Bamba / Benefit

sau

Sleek Blush


Pixie Pink- fix nuanta asta !! O ador ! L-am primitttt !! <3

Mac Blush


Peaches - exact asta !! :)) <3

si

Nyx Cream Blush ( un fel de later edit ca am vazut la Andreea Adam si am realizat ca VREAU !:))


7. High beam - Benefit


Mda..asta e un fel de imi doresc si nu-mi doresc !! :))) Adica daca il castig sunt mai mult decat bucuroasa dar sa il cumpar , neahh .. :))


8. Astor Big Wow Lash - Primit <3 /Max Factor Smokey Lash ( ca si in wishlistul trecut )





9.Naked / 15th Anniversary / BOS IV - Urban Decay







Yeah , mai e nevoie sa zic ceva ?:)) Imi doresc una dintre ele si sunt mai mult decat fericita !! :)
Chiar si astea : ( cum a sunat chiar si astea :)) , oricare mi-ar placea :

10 . Mac Painpot - Painterly .


Ma tot uit la el si imi place mult !! :) L-as folosii in fiecare zi !!



11. Too Faced Glamour To Go Kit:


I know , i am obssesed with eyeshadows !!


12.Rimmel Undressed ( preluat din celalat wishlist ,inca mi-l doresc) Mi-am luat unu de la Kate Moss for Rimmel ,urmeaza asta micu :) !




13.Sleek Pout Polish


14.Sigma Brushess !!!



That's all make-up related !!
Mai imi doresc hainute , accesori si incaltaminte !!! :) Aaa si niste cartii !! :D Dar facema postarea prea mare asa ca ma opresc aici !:)
Stiu ca sunt multe dar chiar mi le doresc si sper ca intr-o zi sa le am , unde am pus bara insa imi doresc una din ele !!:))

Sper ca v-am incantat si azi privirea ca de cateva zile incoace numai bunatati va arat !!:))
Va pup , sa imi spuneti ce va adus Mos Nicolae !! :)


P.S : Am pus si eu mana pe Beau Monde Style cu corectoru..Me so happy <3 !

♥♥♥
Dariaa

20 de comentarii:

  1. nici nu vrei prea multe :))) ma bucur ca blush-urile mele te-au inspirat. imi doresc si eu cate ceva din ce-ai postat tu. apropo mie-mi plac foarte mult scruburile de la boots si nici nu sunt foarte scumpe.
    pups!
    PS: PUNE MANA PE CARTE ca nu-ti mai aduce mosu' NIMIC! NADA! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @ABeautyTale:Stiu stiu !!:)) Mersi de sfat cu scruburile , o sa imi iau de la boots !!:))
    Am pus mana pe carte !! Am medii mici doar la 2 materii maxim 3 >:P !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha ha si eu doar ce mi-am facut wishlistul! Oare o sa primim macar o parte din ce ne dorim?:))

    http://toxic-cupcake.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. sa vedem cel mai mult imi fac cu ochiul paletele urban decay, acele pout polih de la sleek arata super si mai ales pensulele de la sigma, dar eu mi-as lua setul pe mov :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Am si eu vreo 5 lucruri din lista ta dar nu e de-ajuns...le vreau pe toateeeeeeeeeeee! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Hei.Mai faci postarea despre concurs?!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Alina:mie imi place asta albastru :X

    RăspundețiȘtergere
  8. @SWEET CRAZY LOLLIPOP:da sttiuuuuuuuu :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @It's friday somewhere: ma bucur ca nu sunt singura:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Uh, nici nu-ti doresti multe :X. Majoritatea chestiilor imi fac si mie cu ochiul :D.

    RăspundețiȘtergere
  11. Great picks, sper sa primesti macar half of them :)):*

    RăspundețiȘtergere
  12. @Special K : Multumesccccc :D !!! Si eu sper :( !! Tocmai mi-am facut curat la cosmetice si am aruncat o groaza pus ca vreau sa vand cate ceva deci o sa raman cu putine chestii :D

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥