duminică, 8 ianuarie 2012

Get ready with me !!


Heii !! :)
Am filmat ieri un mic clipulet si vreau sa mentionez ca inca ma acomodez cu camera si cu cadrul .De asemenea nu mi-am dat seama deloc ca tin oglinda in fata camerei si nu o sa se vada nimic !! Imi cer scuze pentru asta !! :D




Am folosit :


  • Sheer Tin Skin - Liz Earle
  • Garnier - Roll On Anti Dark Circles
  • Maybelline - Dream matte mousse concelear
  • Elf -Primer
  • Christian Dior - Loose Powder Sample
  • L'oreal-True Match Minerals
  • Elizabeth Arden - Blush nuanta Peach
  • Albastru din paleta 120
  • Astor -Big&Beautiful&Boom Mascara
  • Elf - Super Glossy Lip Shine SPF 15 -Juiced Berry

Sper ca va placut , astept parerile voastre si sugestii !! :* Mai ales pentru filmulete urmatoare , ce ati vrea sa auziti !! :))
Pupici !


♥♥♥
Dariaa

20 de comentarii:

  1. You look so cute :D Ce pensula e cea cu care aplici pudra pe toata fata? :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lauren:Thank you !:D Powder Brush de la Elf :D Este super super !! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. mie-mi place in mod special mixul cu piese :D tu l-ai facut? sau l-ai luat de undeva?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Aqua Shell:Si mie mi-a placut mult si am zis ca e super pentru filmulet !!:D Nu l-am facut eu l-am luat de youtube .:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. e foarte interesant :) ah apropo, o sugestie :D pune-ti in description informatii :*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Aqua Shell:Multumesc :D! Nu am pus pentru ca am dat unlisted la filmulet asa ca numai cine il acceseaza de aici il poate vedea:D Dar nu stiu de ce am facut o asemenea legatura !! Acum pun o descriere !! Mersi de sfat:D

    RăspundețiȘtergere
  7. esti asa cute, iubita. cred ca asta am spus si data trecuta dar nu ma pot abtine :)) zici ca sunt pe invers :)))

    Ia sa iti pui disqus :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Miu Miu: multumesc >:D< ee lasaaa ca stiu cum ee :)) :*:*
    mi-e frica sa nu stric totu pe aici ca nu ma descurc sa pun disqusul nici macar cu tutorial :-"

    RăspundețiȘtergere
  9. mi-a placut filmuletul, dulapiorul...eu nu as reusi sa ma dau cu gel liner si sa tin si oglinda in mana :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Dragut look-ul si tu esti o scumpa. o sa postezi filmuletele numai pe blog sau ai cont si pe youtube?:*


    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anda Zelenca:Multumesc mult :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  12. @Leb Die Sekunde:Daca apesi pe filmulet te duce pe youtube ,ele acolo sunt puse dar le-am dat optiunea unlisted adica numai cine are linkul le poate vizualiza :D Dar o sa trec pe public cat de curand cred:D

    RăspundețiȘtergere
  13. ok:) bafta in continuare;) si la cat mai multe filmulete:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Se mai intampla, dureaza ceva pana gasesti setting-ul perfect si nici atunci nu ies mereu cum ai vrea:))

    U look pretty:*

    RăspundețiȘtergere
  15. @Special Koko:e greu dar trb sa ma descurc ,inca ma gandesc cu groaza cand o sa trb sa arat culori la lumina si focalizare :))thnk you :*:*:*chiar ma faceti sa ma simt frunoasa <3

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥