sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Review- Keratina Lichida Anian !

Buna fetelor !!
Desi postarea asta era planificata cu mult timp in urma , mi-am acordat niste timp sa incerc acest produs si va spun din start ..IL IUBESC !!:)
Am auzit multe fete incantate dar eu nu cred pana nu incerc "pe pielea mea ".
Este vorba de keratina lichida de la Anian !!


***
Actiunea Keratinei Lichide Anian revitalizeaza stralucirea matasoasa , naturala a parului , revigorandu-l si dandu-i volum , astfel incat sa arate radios si sanatos .
***
In mare parte sunt de acord cu descrierea deoarece parul meu este mai moale si are un aspect mai sanatos !! Am fost surprinsa sa vad ca functioneaza si ii da parului acel volum care "norocoasa"de mine nu il detine !!


Produsul trebuie aplicat pe parul ud si apoi parul trebuie uscat cu feonul .Sincer mi-a fost frica ca o sa am varfuri despicate din cauza ca pun un lichid pe par inainte de a il usca dar nu observ nici macar un fir ars..nu proteaja termic sunt aproape sigura dar nici nu afecteaza!


Imi place ca vine cu o pompita !! Am un produs de stralucire a parului pe care il iubesc dar care insa trebuie turnat in mana si apoi aplicat pe par..si mai e si uleios.Nu cea mai placuta metoda de aplicare..Cu keratina e usor , doar aplici direct pe par in functie de cat de mult ai nevoie ..

O alta intrebare la care probabil va ganditi e daca ingrasa parul..ei bine nu !! Nu am obsevat ca trebuie sa ma spal mai des din mom. in care am inceput sa folosesc produsul lucru care nu poate decat sa ma bucure deoarece foloseam o groaza de prostii inainte pentru stralucire ,volum si varfuri care imi ingrasau parul de pe o zi pe alta..
Produsul costa :36 lei
Si poate fi achizitionat de aici :http://triodeluxe.ro/

Ingrediente :


Am mai scris si despre crema de maini Anian aici :
care poate fi achizitionata din acelasi loc !!
Deasemenea :

Promotia lunii Ianuarie: 4 + 1 gratuit.
Alege 5 produse, platesti 4 iar produsul cu pretul cel mai mic il primesti gratuit
- comenzile care contin minim 5 produse vor fi luate in considerare pentru aceasta promotie
mai multe detalii veti gasii la adresa de mai sus .


Sper ca v-a ajutat acest review !Daca mai aveti alte intrebari simtiti-va libere sa le puneti in comentari si va voi raspunde cat de repede pot :D !
Va pup !


♥♥♥
Dariaa

2 comentarii:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥