luni, 13 februarie 2012

Grammy Awards 2012 - Makeup


Hei!!
In seara asta m-am gandit sa va arat unele dintre machiajele care mi-au placut de la premiile Grammy !!
Nu le-am selectat pe toate pentru ca nu aveam cum dar am fost surprinsa de unele alegeri facute asa ca sa vedem .


Adele


Adele a optat pentru un look clasic cu ruj rosu si tus , un pic de fard deschis si niste gene false dese . O prinde foarte bine acest look si imi place ca nu si-a incarcat pometii .


Alicia Keys


Alicia a iesit ciudat in poza de mai sus .Trecand insa peste asta ador machiajul ochilor .Este un smokey deschis cu nuanta de auriu .

Amber Rose

'

Una dintre putinele femei care a optat pentru un ruj mai diferit este Amber .Rujul ei portocaliu este absolut superb .Machiajul ochilor pare foarte simplu .Este alcatuit dintr-o singura culoare deschisa si ochii sunt evidentati de gene si de o linie foarte subtire de tus.

Carrie Underwood


Acest machiaj pare un smokey cu negru intens si maro in pliu , un smokey clasic , cu buze nude si un pic de blush la fel de natural ca si buzele . Ii sta foarte bine si imi place genele un pic mai excentrice ca celalate perechi pe care le-am vazut .

Fergie


Din nou un machiaj natural care se pare ca a fost foarte purtat la premiile Grammy .
A optat pentru o nuanta de portocaliu care se asorteaza cu tinuta ei si nu a purtat gene false .Nice !

Jessie J


Ajungem si la my no 1 ..Da ..cred ca asta este . Jessie J a fost absolut superba purtand un smokey cu tonuri de mov gene foarte dese si un pic de bronzer !! Arata foarte bine si finisat look-ul si o avantajeaza foarte tare.

Julliane Hough


Fata asta are niste trasaturi frumoase si cine a machiat-o a stiut sa le scoata in evidenta.Tot machiajul fetei este foarte discret ! Aici vad si eu ce inseamna Less is more !

Katy Perry


Inca una dintre artistele care a optat pentru ceva altfel pe buze . Katy a ales un ruj roz cu subtonuri albastre si negru intens pe pleoape . Nu am gasit poze mai detaliate pentru ca sunt curioasa cum arata acel negru pare a fii blenduit pana in pliu dar nu ma pot pronunta pana nu vad si alte poze .

Kelly Obsourne


Kelly are un machiaj asemanator cu cel al lui Alicia dar a ales un ruj roz care se vede asa frumos cu nuanta paruluiii .. !!Machiajul este frumos cu o nuanta deosebita de auriu .

Nicki Minaj


Ahh a trebuit sa o includ pe Nicki ..Sincer m-a dezamagit un pic machiajul ei.Blush-ul este foarte puternic , buzele nu par la fel din cauza faptului ca vuza de sus nu este completa acoperita cu ruj /luciu .Singurul lucru care imi place este tusul cu codita :D .

Rihanna


Rihanna pare ca stie mereu ce sa poarte si cum sa se machieze . Din nou o artista care a optat pentru un look natural dar este aproape singura care are iluminati pometii !!

Taylor Swift


O admir pe Taylor ca a iesit din tiparul ei ..A optat pentru un ruj piersica cu subtonuri roz , un pic de blush foarte subtil si auriu cu maro pe pleoape ! O prinde foarte bine acest look si pare mult mai copila asa !


Cam asta a fost tot !! Ma mirat faptul ca aproape toate lookurile au fost mate in sensul ca nu sa pus accent pe iluminarea pometilor sau a arcadei . Au fost machiaje naturale in mare parte si cateva lookuri care s-au remarcat .
Eu sunt hotarata sa recreez unul dintre ele dar nu stiu inca care .

Care a fost preferatul vostru ?
Sper ca v-a placut aceasta postare !
Pupici .







♥♥♥
Dariaa

11 comentarii:

  1. In afara de Rihanna si Alicia Keyes... Toate au tenurile mult prea incarcate, pozele astea ar trebui sa deschida ochii fetelor care cred ca vedetele au tenul perfect.. It's just picture perfect, dar par "prafuite"..

    & Fergie.. :| Sunt curioasa sa vad rochiile care au fost pe covorul rosu.. La categoria machiaj, m-am cam convins :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lauren : Sa stii ca am observat si eu asta !! Foarte "greu"fdt de pe fata lor ..Eu am vrut sa va arat totusi machiajele:D Rochiile au fost superbe unele:D Dar sincer e clar ca sunt pentru covorul rosu

    RăspundețiȘtergere
  3. Adeele:X este demential, ador machiajele de genul acesta

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult Taylor Swift, rujul e demential, e foarte naturala.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cel mai mult imi place machiajul lui Carrie Underwood.Genele sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu daca sunt eu defecta, dar nu-mi place deloc dar DELOC genele false. Mi se pare ca incarca atat de mult si fac sa para ochii obositi si umbriti mult prea mult. Mi-a placut mult de Amber Rose.
    Fergie parca e Chucky :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-mi plac!!!! Ce sa fac daca sunt de la tara si nu stiu sa scriu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @Andreea:l-am vazut deja reprodus pe youtube..bad !! chiar imi pare rau ca au distrus asa machiaj!

    RăspundețiȘtergere
  9. @ABeautyTale:daca mai zici asa te bat:P sa stii ca pe mine nu m-au impresionat deloc , in afara de jessie j au fost cam banale dar am tinut sa le arat :D nu stiu de ce mi-a placut mie sa fac postarea asta:))

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥