vineri, 30 martie 2012

Color of the Year - Tangerine Tango


Hei !!
Astazi vreau sa va arat colectia Sephora in colaborare cu Pantone :) . Imi place mult sa caut ultimele colectii si sa vad noutatile asa ca mereu sunt pe site-ul Sephora din USA .Aceasta colectie mi-a atras atentia prin culoare si prin cate produse au scos ! Si toate arata delicios !



Tangerine Tango Brush Set - 68 $



Tangerine Tango Brush Set ($144 Value)

Setul de pensule este costisitor dar design-ul este foarte special si desi sunt niste pensule normale( ca forma ) culoarea le face sa para foarte speciale :D . 


COLOR OF THE YEAR COLLECTOR'S EDITION SET - 68 $


COLOR OF THE YEAR COLLECTOR'S EDITION SET ($118 Value)
Contine :



 Eyeliner in Tangerine Tango Twist 
 Eyeshadow Quad 
 Prisma Chrome Blush 
Color of the Year Blush Duo 
 Color of the Year Créme Lipstick 
 Color of the Year Lip Gloss 


Un set complet plin de portocaliu !! :) Pe mine insa din set ma tenteaza doar rujul , luciul si blush-ul duo . Este insa un set care cred ca isi merita bani pentru ca are multe produse insa nu stiu calitatea acestora , pe net nu am putu gasii foarte multe lucruri legate de calitatea acestora pentru ca abia au aparut :) .


COLOR OF THE YEAR NAIL ENAMEL SET - 24 $


COLOR OF THE YEAR NAIL ENAMEL SET ($40 Value)

Cum as putea sa nu va arat ojele? Sunt geniale !!! Mai ales cea de-a 3-a !! E deja pe wishlist !! Sunt deasemenea in cautare de un un orange din acesta puternic MAT . Tot am cumparat oje care mi se pare ca seamana dar sunt bea prea rosiatice ba prea deschise ... 


Tangerine Tango Faux Lash Set - 28$



Tangerine Tango Faux Lash Set

Cum in ultimul timp mi-au placut genele dramatice am zis sa vi le arat si pe acestea ...


Puteti vedea AICI imagini mai detaliate cu colectia si cum arata ea in magazinele Sephora :) 


Eu sunt in cautare de MULTA CULOARE :) primvara si vara asta . O sa va arat asta si prin machiaje si prin otufit-uri daca imi fac curaj sa postez :D .

Va pup !



♥♥♥
 Dariaa

Un comentariu:

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥