joi, 22 martie 2012

Review - Klorane cu extract de Bujor ♥


De foarte mult timp imi doresc sa scriu acest review !! Nu stiu de ce , multe din produsele pe care le iubesc si au intrat in rutina mea , stau fara review desi ar fi o mare placere sa scriu despre ele .
Astazi o sa va scriu despre acest sampon Klorane si cum am ajuns eu sa il folosesc .


Acum cativa ani am fost intr-un supermarket si m-am decis sa imi schimb samponul !! Zis si facut mi-am luat un nivea care miroasea foarte frumos , am venit acasa cu el m-am spalat si toate bune si frumoase pana a doua zi cand m-am umplut de aceea minune alba in cap !! Aha matreata .. a fost unul dintre cele mai urate momente din viata mea !! M-am intors la samponul pe care il foloseam insa pielea capului tot se exfolia .. Nu stiam sincer ce s-a intamplat pentru ca incepeam sa ma indoiesc ca e matreata . M-am dus sa ma tund si mi s-a spus ca este o desradacinare a firului de par cu care trebuie sa am mare grija ! Din cauza parului foarte lung , firele de par au tras pielea capului si astfel se exfoliaza mai pe romaneste , in draci . Imediat ce am aflat acestea m-am dus la farmacie iar o tipa draguta de la Sensiblu a analizat ce i-am spus si mi-a pus acest sampon in brate . Am venit acasa cu speranta ca totul va fii bine si ca voi vedea din nou acest scalp sanatos ! (se vede ca sunt filoloaga , nu ? )
Asa am ajuns sa fac cunostinta cu Klorane ...


Ei si de atunci se fac vreo 5 ani de cand folosesc acest sampon iar si iar , si orie as folosii tot la el ma intorc !
Sa va spun acum de ce iubesc acest sampon ...


In primul rand nu contine parabeni , lucru care este foarte important mai ales daca aveti scalpul sensibil . Vine in gama variata de extracte pentru diferite tipuri de scalp . Dintre ele am mai incercat vreo 2 , 3 insa cel cu Bujor pot sa zic ca
e the best ! Cel cu menta deshidrateaza groaznic parul chiar daca folosesti o masca dupa ...


Acest sampon curata foarte bine parul dar varfurilor trebuie sa le aplic mereu masca pentru ca le simt ca au nevoie de hidratare . Parul ramane catifelat la atingere insa nu si "cuminte " . Sunt ciufulici in toata regula dupa baie ! :)) O sa va pun AICI link la o postare cu primul meu outfit of the day ( si ultimul ) in care puteti vedea parul proaspat spalat ! .

100_2713

Ce imi mai place este ca nu incarca parul si nu il ingrasa . Ca sunt eu nebuna si folosesc alte 3 , 4. 5 chestii dupa sampon e alta poveste , dar cu el chiar simt ca pot sa ma spal pe cap o dat ala 4 zile lejer .


Iubesc ca imi tine scalpul in loc desi e cam greu avand in vedere ca eu nu stau cuminte si mereu sunt curioasa sa vad eu ce e acolo si nu il las in pace ... E adevarat insa ca recent am inceput sa simt ca nu mai e exact ce imi doresc pentru par , simt ca nu ma scapa de desradacinare cum o facea inainte dar poate i-a venit si lui timpul ..

Acum sa fiu sincera iubesc si culoarea lui ... e roz :)


Nu stiu ce as mai putea sa va spun decat ca este un sampon care isi merita toti banii !! Daca ar fi sa ii dau o nota ar fi 20 / 10 pentru ca m-a salvat inr-un moment groaznic al vietii mele si pentru ca de fiecare data cand folosesc alt sampon realizez cat de bun este acesta si il apreciez din ce in ce mai mult ! Recomand cu incredere si cu asta termin si va las cu ingredientele :



Pretul este de :





Poate fi achizitonat din Sensiblu :) .

Sper ca v-am ajutat , daca mai vreti alte detalii despre acest produs ,let me know :) .




♥♥♥

Dariaa

6 comentarii:

  1. M-a incantat sa citesc review-ul tau:) Mersi mult ca l-ai facut..l-am asteptat cu sufletul la gura si a meritat.
    Cam aceleasi probleme le am si eu...am avut parul pana aproape de fund si mi se ingrasa la 2 zile, aveam matreata etc...acum m-am tuns ca nu il mai suportam si cautam sampon dupa sampon. Si in disperarea de a-l gasi pe cel potrivit parul meu a cam suferit si scalpul la fel...
    E extrem de sensibil si scalpul meu si daca il sacai mi se ingrasa parul rapid :(
    E foarte detaliat review-ul si cred ca mi se potriveste samponul. Suna de parca ar fi conceput pentru mine:)))))
    Dar....pentru ca mereu exista un dar:D... Se gaseste doar in farmaciile Sensiblue?:( In oraselul nostru nu este Sensiblue....

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant review-ul tau :) Mi-a facut placere sa-l citesc :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirunica frumusicaaa! :*:* multumim de review :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesant review! N-am folosit nimic de la Klorane pana acum. Dar cred ca merita incercat, mai ales ca si eu ma lupt cu matreata mai mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. vai ce scump e samponul asta la tine:( La mine la farmacie e doar 29 de lei:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. EU am avut masca si mi-a placut mult :x

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥