luni, 26 noiembrie 2012

Face Off - A Tv Show You Should Not Miss !

Odata cu spiritul sarbatorilor de iarna ce se instaleaza usor ,usor, in casele noastre vin si sentimentele frumoase pe care le simtim in aceasta perioada a anului . Este una dintre cele mai frumoase perioade care ma face mereu sa zambesc si care ma face sa ma gandesc bineinteles la ..cadouri .Si de la cadouri ajung sa sa ma gandesc la...COSMETICE !! Pai altfel , cum ? Ca sa ma laud un pic , cat am lipsit de pe blog , ba chiar mai mult ( aproximativ 7 luni de zile ) am facut un Project Pan fara sa vreau ...Pur si simplu mi-am cumparat doar chestiile de care aveam neaparata nevoie , adica fondul de ten si rimelul ! Si ma simt tare mandra ca am reusit aceasta performanta desi mi-a fost foarte greu si salivam de fiecare data cand ma uitam pe site-urile care dau pe afara de cosmetice .Si acum realizez ca nu e chiar asa o chestie inteligenta..De ce? Pai sa va spun , ganditi-va cat e de lung wishlistul meu dupa atatea luni de abstinenta ! Doar imaginati-va...























Trecand peste asta , imi era tare dor sa scriu si vroiam sa postez astazi , dar nu eram pregatita..Asa ca m-am gandit sa va spun cate ceva despre unul dintre serialele mele preferate pe care le-am urmarit cu mare interes inca de cand l-am descoperit .
Este vorba de serialul " Face Off " in care 12 make-up artisti profesionisti in efecte speciale se bat pentru marele premiu .Are pana acum 3 sezoane si revine in 2013 cu cel de-al patrulea sezon pe care abia il astept !!
Juriul acestui serial este in principiu compus din :


Glenn Hetrick , Ve Neill si  Patrick Tatopoulos  insa pe parcurs au mai existat diferite schimbari . Habar n-aveam inainte sa urmaresc serialul asta cine sunt acesti artisti , insa am aflat ca au  lucrat la productii faimoase precum Dosarele X ( Glenn Hetrick ) ,Star Trek ( Ve Neill) si Underworld Total Recall / Rise of the Lycans ( Patrick Tatopoulos) .


Primul sezon a adus pe ecrane numai oameni talentati si a fost plin de provocari inedite . La un moment dat chiar ma  intrebam ce va mai urma ?!?! 
Proba mea preferata pot sa spun ca a fost Rock your body care m-a lasat cu gura cascata de la inceput pana la sfarsit..mai mult  ca cele in care era vorba de crearea unor personaje ...acolo s-a vazut cu adevarat ca oamenii acestia au talent si dupa pararea mea toti meritau cate un premiu dupa capodoberele realizate in acel episod .O sa va las o poza cu lucrarea mea preferata:


Ia ziceti ,vedeti unde e tipa ? :) Haha .

Sezonul 2 a fost exact asa cum m-am asteptat...mai palpitant ,mai energic  cu artisti mai  talentati si cu provocari mai deosebite .Si de aici imi este foarte greu sa imi aleg un preferat...pentru ca fiecare imi place in felul lui !Dar pe cat a fost de frumos , pe atat a fost plin de intrigi !! Asta si din cauza faptului ca in ciuda pasiunii comune , concurenti aveau personalitati foarte diferite .


De aici aleg episodul " Night Terrors" care mi-a dat fiori !! 


Va arat o poza in ansamblu deoarece nu vreau sa va stric surpriza , chiar merita sa va uitati la acel episod . Ce poate sa iasa din mainile acestor oameni este incredibil !! Tehnicile folosite sunt mereu altele ..


Sezonul 3  pot sa spun ca m-a dezamagit un pic .Desi a avut cel mai valoros premiu dintre toate sezoanele, am avut impresia ca a fost la un nivel inferior celorlalte doua parti .Asta poate pentru ca au fost mai multi incepatori in arta efectelor speciale si pe langa asta nici provocarile nu au fost deosebite . Juriul s-a plans de un concurent ca face cam acelasi lucru in fiecare episod insa mie mi s-a parut ca desi provocarile se numeau diferit erau legate intre ele , cerand aceleasi lucruri de la concurenti...


Totusi am si aici sa va arat un machiaj "modest" care mi-a placut foarte mult desi la inceputul episodului nu ii dadeam nicio sansa !


















Tema a fost Supermobile , concurenti avand la dispozitie cateva masini din care puteau alege si pentru acea masina sa creeze o pereche . Ideea a fost cea mai originala din tot sezonul iar Rod Si Alana au ales sa ii ilustreze pe Haos   (o creatura tare simpatica in ciuda aspectului )micutul ajutor al ficei Diavoulu si bineinteles pe fiica Diavolului .


Site-ul oficial al serialului este : http://www.syfy.com/faceoff insa nu v-as sfatui sa intrati daca nu va plac spoilerele .. Este mai palpitant daca nu stiti dinainte cine castiga .
Inca un site unde puteti vedea multe din capodoberele realizate in cadrul acestui show este :http://monster-off.tumblr.com/ .



Sper ca v-am facut macar un pic curiosi in ceea ce priveste serialul asta care pe mine m-a cucerit complet !!
Astept cu nerabdare noul sezon !!! 
Va uitati deja la serialul asta ? Daca nu , va tenteaza sa il incepeti ? :)



Until next time...

♥♥♥
 Dariaa

Un comentariu:

  1. I blog quite oftеn and I гeally appгeciate your contеnt.
    This articlе has trulу peaκеd mу interest.

    Ӏ will takе a note of уouг site
    аnd keep сhecking for new information abоut oncе per week.

    І оρteԁ in for your
    Feеd as well.
    Feel free to surf my blog post ; get him to be exclusive

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥