marți, 7 aprilie 2015

Beauty News-Nivea Q10 Serum Plus

Hello again!
 Am dispărut din peisaj o perioadă scurtă pentru că am câteva lucruri destul de importante de rezolvat dar nu am uitat de promisiunea făcută așa că sunt încă aici. Am de scris vreo 3 postări care sunt destul de urgente și de care o să mă ocup săptămâna asta dar deocamdată revin cu o știre din partea NIVEA.
 
 Probabil ați văzut  pe rețelele de socializare dar și la TV că Nivea a lansat recent Q10 Serum Plus, un produs anti-rid ce promite să revoluționeze îngrijirea tenului.


 Ca să vă fac și mai curioase vreau să va spun câte ceva despre produs:

Formula produsului are la bază o tehnologie unică, datorită perlelor ce încapsulează cea mai mare concentraţie de coenzima Q10 din gama NIVEA. Aceasta este o substanţă proprie pielii ce joacă un rol esenţial în protejarea tenului împotriva radicalilor liberi, oferindu-i luminozitate şi prevenind, în acelaşi timp, apariţia ridurilor.




Datorită texturii lejere, serumul NIVEA Q10 Plus Serum Pearls poate fi integrat în rutina zilnică de îngrijire a tenului, o dată sau de două ori pe zi, înaintea folosirii cremei de zi sau de noapte sau poate fi folosit  independent datorită concentrației puternice de ingredient activ.


 Eu încă sunt la frumoasa vârstă la care ridurile nu reprezintă o problemă, însă sunt sigură că acest produs va reprezenta interes pentru persoanele care se confruntă cu astfel de probleme.
 Ce ziceți, va tentează?
 Va pup!
 
♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥