joi, 23 aprilie 2015

Makeup brings people together.

 Hello, hello!!
 Luna aprilie aproape s-a terminat și eu abia dacă am trecut pe aici. Trebuie să recunosc că nu am avut treabă, ba chiar am fost în vacanță, însă ăsta este și motivul pentru care nu am fost activă aici. A fost o vacanță destul de plină și am profitat din plin de ea că să mai stau și cu ai mei. Nu am crezut niciodată că atunci când voi plecă îmi va fi atât de dor de casă...Dar deviam deja foarte mult de la subiect.
 
 Astăzi avem un invitat pe blog, mai exact o invitată care mie îmi este foarte dragă și o să va povestesc câte ceva despre ea.
 
 Anul trecut, în septembrie, când am început facultatea, eram foarte curioasă să îmi cunosc colegi. Și dacă pe majoritatea i-am cunoscut în timp după ce am fost la cursuri și la seminarii, există o persoană, prima din grupă mea de la facultatea pe care am cunoscut-o, cu care am avut o coexiune imediat. Nu știam nimic despre ea când ne-am împrietenit și am decis să mergem împreună la facultate.
 
 Și am mers ceva timp împreună până când am început, înafară de subiecte legate de facultate, liceu și aspirații să discutăm și despre noi și mare mi-a fost mirarea când am descoperit că ea este la fel de pasionată de cosmetice și tehnică machiajului că mine! E și atunci am știut că asta e începutul unei frumoase prietenii!
 
 Am discutat de mai multe ori că vrem să facem cursuri de machiaj. Dar eu, cum mă știți, mai  leneșă puțin din fire, bineînțeles că am pus pe plan secund această dorință a mea. Ea însă s-a ambiționat și a reușit până la urmă să urmeze un curs de makeup la Ramona Chirița. Lucru pentru care o felicit din toată inimă. A avut nevoie de modele și bineînțeles că am zis că mă duc mereu, însă cursurile ei erau în weekend, când eu mă întorceam acasă. Și uite așa, Lorena căci așa o cheamă pe prietenă și invitată de astăzi, a terminat cursurile și are acum o diplomă și se ocupă în timpul liber cu ceea ce o pasionează.
 
 A trecut ceva timp de atunci și în sfârșit am avut cum să mă laș pe mână ei, să mă machieze. Trebuie să menționez faptul că eu nu m-am lăsat decât o singură data machiata de altcineva și atunci era majoratul meu și aveam prea multe emoții că să mă machiez singură.
 
 Am rămas plăcut impresionată de machiaj și am să va arăt și vouă rezultatele:






Bineinteles ca a fost foarte interesant sa ma las pe mana altcuiva, sa astept rezultatul final si sa vad ce produse foloseste.
Bineinteles, dupa ce m-a machiat am adaugat vreo 4-5 produse la wishlistul meu care este deja fooooarte lung.
Si ca sa vorbim de rezultat, mi-a placut extrem de tare. Mie mi se pare ca mi se potriveste foarte bine si sunt foarte multumita. Asa ca v-o recomand si voua pe Lorena daca aveti nevoie de un machiaj si sunteti din Bucuresti.
Pe ea o gasiti pe FB AICI .
Este o persoana foarte prietenoasa si deschisa, nu ezitati sa o contactati pentru machiaje si pentru proiecte.
Pe Lorena o sa o "vedeti" mai des pe blog-ul meu pentru ca a devenit una dintre cele mai bune prietene ale mele si am in plan mai multe proiecte alaturi de ea. De aceea am si ales sa v-o prezint astazi.
 Va pup.

♥♥♥

 Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥