joi, 29 octombrie 2015

Black&White Swan - Halloween Makeup Collaboration with Makeup by Lorena

 Nu știu cum sau când a trecut și luna octombrie, dar cert e că se aproprie destul de repede sărbătorile. Până la sărbătorile tradiționale, avem însă pe 31 Hallowenul. Hallowenul este o sărbătoare luată ca atare și adusă la noi în țara, fără vreun background istoric care să motiveze această decizie ci pur și simplu din cauza promovării acestui eveniment excesiv în social media. Avem și noi astfel de sărbători dar nu am știut cum să implementăm idei și să creăm un brand puternic așa cum au reușit americani să facă cu Halloweenul. De la companii de cosmetice la magazine precum Target, imediat ce vine septembrie rafturile încep să se umple de dovleci, scheleți și vrăjitoare. și asta pentru că ei, din ce am putut să observ de-a lungul anilor, privesc Hallowenul cu aceeași importantă ca sărbătorile ce urmează adică Ziua Recunoștinței, Crăciun și Revelion. Nu am trăit acolo(deși mi-aș fi dorit) și pot să mărturisesc că o vreme chiar am crezut că lucrurile nu sunt chiar așa cum vedem în filme. Acum câțiva ani, când deja urmăream o groază de vloggeri americani și implicit în perioadă asta o groază de turoriale, țin minte că a sunat mătușă mea care stă în Canada. Am avut pur și simplu o curiozitate și am întrebat-o atunci de sărbătoarea asta mai exact: cum e acolo în perioadă asta, cum se sărbătorește și mai ales cât de în serios e luată. Mi-a răspuns încântată de faptul că o întreb despre asta, că filmele nu sunt departe de adevăr și că intradavar americani și canadieni sărbătoresc și respectă Hallowenul având o tradiție de lungă durată în cultură lor. Mi a spus deasmensa că verișoară mea(care pe atunci avans 3 ani) se duce în fiecare an la Trick or Treat și e foarte încântată de asta. Am numit mai devreme Hallowenul un brand ceea ce susțin în continuare că este deoarce companiile fac bani frumoși în perioadă asta de pe urmă acestuia. Revenind la situația de la noi în țara, din ce am putut să observ, avantajați sunt patroni de cluburi și localuri care sunt singuri ce câștiga semnificativ în perioadă asta, dându-le tinerilor încă un motiv să petreacă. Trecând peste acestw aspecte, spuse din perspectivă pur personală.. O să trec la subiectul acestui articol. 


încă de anul trecut am avut o dorință să fac un machiaj de Halloween însă m am trezit prea târziu așa că am lasă-o baltă. și dacă anul trecut aveam o groază de idei, anul asta când mi-am pus în agendă că vreau să fac asta am realizat că nu mai am așa multe idei. I-am spus însă de această idee și de faptul că doresc o colaborare, prietenei mele Lorena, care este makeup artist. A fost foarte încântată de idee și am început imediat să ne gândim la idei pentru această colaborare. Trebuie să îi ofer ei credite pentru idee. Eu mă gândeam la ceva înger/demon și ea s-a gândit mai departe la Black/White swan. Așa că machiajul de astazi este interpretarea noastră a machiajelor personajului principal din Black Swan. Va las cu câteva cuvinte despre această colaborare, pe care vrea Lorena să vi le adreseze:
"Propunerea Dariei de a realiza împreuna un machiaj de Halloween mi-a stârnit curiozitatea deoarece pana acum nu am mai colaborat cu nimeni si nici nu am mai machiat in spiritul acestei sărbători. In general, imi place sa lucrez pe cont propriu; însă, având in vedere ca Daria este o persoana cu o energie atât de pozitivă( trebuie sa recunosc ca sunt cam pesimista de fel) lucrurile au ieșit mai bine decât ma așteptam. Tema pe care am abordat-o a scos la iveală părțile noastre demonice dar si angelice. Am reușit sa surprindem contrastul dintre machiaje intrun mod foarte frumos, iar accentul a căzut mai degrabă pe fantasy decât pe macabru. A fost o experiența tare plăcuta si cu siguranța voi accepta si următoarele colaborări cu Daria."
Pe Lorena o puteti gasii aici: https://www.facebook.com/lorenacosminamakeup/?fref=ts în continuare bucurați-vă de poze, cred că vorbesc de la sine. Aștept comentariile voastre!


Black Swan:





White Swan:




The good&the bad:







Have a scary Halloween!
♥♥♥
Dariaa

4 comentarii:

  1. Ce faina ideea de colaborare!!! Super, fetelor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ;) Foarte dragut! Am si eu un machiaj pe tema Black Swan. Mi-a placut filmul la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place! Si mie mi-a placut la nebunie. A avut o idee geniala!

      Ștergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥