joi, 19 noiembrie 2015

Black Friday 2015

Dacă acum ceva timp mă uităm pe youtube și vedeam toată nebunia asta de Black Friday pe care nu o înțelegeam, uite că acum a ajuns și la noi și încep să mă prind.
 Vinerea Neagră, m-a prins în fiecare an nepregătita. E exact la sfârșitul lui noiembrie când abia încep să strâng bani pentru cadourile de Crăciun și ca să fiu sinceră mereu uit când se aproprie. Cred că cea mai bună ofertă de Black Friday de care am profitat a fost acum doi ani când mi-am luat telefonul. Anul trecut știu sigur că mi-am cumpărat una alta, dar prea puțin pentru ce îmi doream eu.
 M-am hotărât să vă arăt câteva site-uri care au reduceri de BF anul asta și cam pe ce am pus eu ochii. Păi dacă eu stau și suspin de ce să o fac singură?

Melkior - www.melkior.ro
 Asta e o surpriză plăcută, pentru că nu am văzut niciodată oferte bune la Melkior, nici măcar la târguri. Am de mult ochii pe fardurile de la ei pe care toată lumea le lăuda și poate cu ocazia asta reușesc să îmi iau câteva. A și au un highlight la care îmi stă gândul de mult! încă nu au anunțat care o să fie reduecerea, deci așteptăm până diseară și vedem!
 



Makeup Shop Iasi  - http://www.makeup-shop.ro/
 Makeup Shop cred că e site-ul pe care îl aștept cel mai mult cu reducerile. Vreau să îmi iau niște pensule Real Techniques, poate o paletă Sleek, un primer. M-am gândit la mai multe posibiile achiziții, dar să vedem care sunt ofertele. Deși, anul trecut au avut oferte super bune, mai ales la pensule.





















Elefant - http://www.elefant.ro/
 Elefant are de toate și cu siguranță o să fie super solicitat. Cărți, parfumuri, ceasuri. Eu să fiu să sinceră nici nu știu la ce să mă uit. La ei se da startul la promoții la 22:00 deci fiți cu ochii pe site-uri.
















Emag - http://www.emag.ro/
 Cred că e primul an când sunt cu ochii și pe reducerile de la Emag.  Chiar dacă sunt atrasă și aici de partea de cosmetice și mai ales de parfumuri, mă uit după un ondulator, o placă și o tabletă. Să vedem dacă am ce să aleg!
 Ondulatorul e asta de la BaBlyss, care și acuma e la preț bun, deci nu cred că o să fie redus mai mult de atât.
 





















F64 -http://www.f64.ro/
 Pentru pasionați de fotogradie, sau pentru cei care vor să investească într-un aparat mai bun, F64 intră și el în  rândul site-urilor care oferă reduceri substanțiale de BF. Eu intenționam să îmi schimb aparatul, dar poate cu altă ocazie. Aici reducerile încep de la 00:00.
 
 Asta ar fi selecția mea de magazine pe care o să le accesez să văd ce reduceri au și ce pot să-mi cumpăr. Am o lista mare cât o zi de post, dar oricum o să mai rămână pe ea. Doar vine Crăciunul, asta înseamnă caaaadourii!
 Ați pus ochii pe ceva de Black Friday? Spor la cumpărături!
 

♥♥♥
Dariaa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥