sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Inglot Liquid Eyeliner - No 32 - The perfect pop of colour

HeHello, hello! Dacă înainte mă plângeam că nu am timp, acum nici să mă plâng că nu am timp nu mai pot. Cu toate astea, cum am puțin timp liber dau fuga pe instagram, facebook și blogger ca să mai postez ceva. Astăzi o să vă povestesc de un produs tare drag mie, de la Inglot. Acum un an când am fost la Cosmobeauty am ținut neapărat să încerc câteva produse de la Inglot, pentru că auzisem pe toată lumea că au super produse. îmi amintesc și acum ce nebunie era la ei la stand... Nu aveai loc nici să respiri. N-am apucat să cumpăr decât tușul despre care o să vă vorbesc azi și un blush. 


Unul dintre machiajele mele preferate pe care le fac este cel nude cu un strop de culoare pe pleoapa inferioară. La asta m-am și gândit când am cumpărat tușul asta. Voiam ceva intens, care să îmi scoată ochii în evidența și să reziste cât mai mult. și...am găsit!

  
 Liquid Eyeliner no. 32 de la Inglot este un tuș albastru-turcoaz, foarte pigmentat care se aplică ușor și arată superb atât pe pleoapa inferioară cât și pe cea superioară. Rezistă foarte bine pe parcursul zilei și își menține intensitatea, deci nu mai e nevoie să fie reaplicat.


 Este un produs foarte bun de adăugat la colecție, pentru că cu ajutorul lui poți să scoți orice machiaj din banal, foarte ușor.


 Mai sus aveți un swatch al acestui eyeliner, aplicat într-un singur strat!!! 
 Eu mă gândesc serios să îmi cumpăr mai multe culori. Aș vrea un mov, un verde, un maro... 
 Din punct de vedere al prețului eu știu că am dat la târg în jur de 20 de lei. Prețul întreg nu îl știu dar probabil este tot undeva in jurul acestui pret.
 Ce ziceți, cum vi se pare? Vă plac culorile așa intense? 

♥♥♥ 
Dariaa

2 comentarii:

  1. Este superba culoarea si se vede ca este foarte pigmentat si rezistent din swatch <3 Cred ca arata demetial cu un machiaj nude :D te pup:*

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥