marți, 15 martie 2016

Secom - beauty&nature

 Hei! Astăzi m-am gândit să vă prezint produsele pe care le testez în cadrul campaniei Secom de la BuzzStore. Sunt super încântată că am intrat în campania asta și abia aștept să vas pun câte ceva despre produsele pe care le am.
 Săptămâna trecută am fost la magazinul Secom de pe Ștefan cel Mare să ridic produsele, unde am stat mai mult de o oră. Stăteam în față standului de beauty și efectiv nu știam ce să aleg. Erau atât de multe produse care mă atrăgeau, că îmi venea să iau tot standul acasă.
 

 Am rămas plăcută impresionată și de atmosfera din magazin și de doamna care m-a ajutat să îmi aleg produsele. A avut răbdare cu mine, și-a cerut scuze de fiecare data când intră un client și trebuia să îl ajute și era foarte bine informată despre produse. Eu asta numesc profesionalism. Îmi place că atunci când mă duc într-un magazin , de orice fel ar fi el, angajații să își cunoască marfă în așa fel încât să ajute un cumpărător, nu să îl încurce.
 Am plecat acasă cu 3 produse pe care le-am încercat și cu kit-ul de buzzer!
 Produse:
Pure Cocoa Butter


Coconut Oil



Vitamin B12 Cream for sensitive skin



Si cam asa arata kit-ul:

 
 Îmi vine de acum să va scriu despre cremă de față care pe mine m-a cucerit...:) Dar mai aștept.
 Voi ați încercat produsele Secom? Vă plac?
 Vă pup



♥♥♥
Dariaa

Un comentariu:

  1. Si eu folosesc acum de aproape o saptamana crema cu B12 si pielea mea super-sensibila se simte bine pana acum. Sper sa imi faca bine pe termen lung...

    RăspundețiȘtergere

Spuneti-va opinia aici :
♥♥♥